|

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خبرداد؛

اعزام ۲۲ کادر درمان هلال احمر همدان به عراق

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ۲۲ نفر از کادر درمان هلال احمر به کشور عراق برای خدمت رسانی به زائران اعزام می‌شوند.

اعزام ۲۲ کادر درمان هلال احمر همدان به عراق

علی سنجربگی گفت: کارگروه و کمیته امداد و نجات اربعین حسینی از دو ماه پیش، فعالیت خود را آغاز کرده و دو جلسه با حضور نمایندگاه سپاه، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیریت بحران، دانشگاه علوم پزشکی، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ها، شهرداری، آتش‌نشانی و ستاد بازساری عتبات عالیات برگزار شده است.

او با اشاره به آمادگی اعزام ۲۲ نفر از کادر پزشکی داوطلب استان به کشور عراق، تاکید کرد: این گروه شامل یک متخصص داخلی، پنج پزشک عمومی، ۱۲ پرستار و چهار تکنسین دارویی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به آماده‌سازی خودرو‌های امدادی و خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین برای اعزام به کشور عراق اظهار کرد: پنج خودرو شامل سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه تریلی به همراه دو راننده برای هر خودرو از استان آماده اعزام به عراق هستند.

سنجربگی افزود: ۱۰ پایگاه بین شهری با قابلیت اسکان اضطراری در استان همدان برای سفر اربعین در نظر گرفته شده است.

وی گفت: آموزش خدمات امدادی به موکب‌داران، جلسات کشوری ویدئوکنفرانس جمعیت هلال احمر در خصوص ارائه هرچه بهتر خدمات در ایام اربعین و تشکیل جلسه با معاونین جمعیت و رؤسای شعب جمعیت هلال احمر استان از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه است.

 

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها