|

۳ بسکتبالیست ایرانی در کما هستند

جزئیات سانحه دردناک و تلخ برای چهار بسکتبالیست و آخرین وضعیت آنها اعلام شد.

۳ بسکتبالیست ایرانی در کما هستند

به گزارش شبکه شرق،  سرمربی تیم خانه بسکتبال قزوین جزئیات سانحه تلخ چهار بسکتبالیست و آخرین وضعیت آنها را اعلام کرد.

یکشنبه «۲۲ بهمن ۱۴۰۲» بود که خبر سانحه رانندگی چهار بسکتبالیست نوجوان قزوینی و به کما رفتن سه تن از آن‌ها، خانواده ورزش و خصوصا بسکتبال را شوکه کرد.

محمد رستمی، سرمربی تیم خانه بسکتبال قزوین، درباره جزئیات سانحه تلخ ۴ بسکتبالیست خود و آخرین وضعیت آنها صحبت کرد.

محمد رستمی، سرمربی تیم خانه بسکتبال قزوین درباره جزئیات این اتفاق تلخ توضیح داد: ما برای مسابقات لیگ نوجوانان راهی قم شده بودیم که متاسفانه هنگام بازگشت ماشین این عزیزان خراب می‌شود و راننده برای استراحت، در استراحتگاه کنار جاده توقف می‌کند تا ماشین پشتیبانی از راه برسد. متاسفانه در این بازه زمانی، یک خودروی ۲۰۶، بر اثر خواب‌آلودگی و سرعت زیاد، ابتدا به نیوجرسی و سپس به با ماشین این عزیزان برخورد می‌کند که دلیل رخ دادن این سانحه تلخ می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که الان آخرین وضعیت این نفرات چگونه است، تصریح کرد: دو نفر از آن‌ها در ساوه بستری هستند و یک نفر از آن‌ها به تهران منتقل شده است. نفر چهارم هم که دچار شکستگی بود، مرخص شده است. هر سه نفر متاسفانه در کما هستند که امیدوارم هر چه سریع‌تر به بهبودی کامل برسند.

رستمی در پاسخ به این سوال که آیا هیات بسکتبال قزوین برای اعزام تیم خود در مسابقات مختلف، سرویس یا ماشین مخصوصی را اجاره یا تهیه نمی‌کند، اظهار کرد: ابتدا باید بگویم که اصلا مشکل از ماشین یا عدم تهیه ماشین نبوده و هیات استان همواره برای مسابقات مختلف یک اتوبوس یا سرویس خاص را جهت اعزام تهیه می‌کند. در این سانحه هم اصلا بحث ماشین مطرح نبوده و ماشین این چهار عزیز بعد از خراب شدن در استراحتگاه توقف داشته که ماشین دیگری به آن‌ها برخورد کرده است.

او ادامه داد: در خبرها آمده است که ماشین کنار جاده توقف کرده است که طبق کروکی و نقشه‌های پلیس، این ماشین در استراحتگاه بوده است. ماشین ۲۰۶ به دلیل خواب آلودگی با این عزیزان برخورد کرده است.

سرمربی تیم خانه بسکتبال خوزستان، در پاسخ به این سوال که آیا برای این مسابقات بازیکنان با ماشین شخصی اعزام شده بودند، توضیح داد: خیر، هیات برای تیم تاکسی اینترنتی بین شهری گرفته بود و این نفرات هم پس از توقف در استراحتگاه، کنار ماشین بوده‌اند تا خودروی پشتیبانی بیاید. این تیم، تیم خانه بسکتبال قزوین است و در حقیقت ماشین را هم خود هیات گرفته بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا راننده این ماشین هم دچار سانحه شده است، توضیح داد: همانطور که در گزارش پلیس آمده، ماشین در استراحتگاه قرار داشته و راننده هم در ماشین نبوده است که دچار سانحه شود.

تصادف تیم بسکتبال نوجوانان قزوین

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها