|

اهدای جایزه قلم مقدس به حسین شریعتمداری!/ عکس

وزیر ارشاد از اهدای جایزه قلم مقدس به حسین شریعمتداری خبر داد.

اهدای جایزه قلم مقدس به حسین شریعتمداری!/ عکس

به گزارش شبکه شرق، وزیر ارشاد دولت ابراهیم رئیسی، جایزه قلم مقدس را به حسین شریعتمداری داد.

کاظم انبارلویی، عبدالله گنجی، پیام تیرانداز، حسین شریعتمداری و سیدمسعود شجاعی طباطبایی، پنج چهره‌ای بودند که جایزه قلم مقدسبه آن‌ها اعطا شد.  

مراسم اعطای «جایزه قلم مقدس»، نماد روزنامه‌نگار تراز انقلاب اسلامی با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. 

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم «جایزه قلم مقدس» گفت: به حساب جایگاه خودم چهره‌های جوان بسیاری را می‌شناسم که در این فضا‌ها باید از آن‌ها تجلیل شود. در فضای رسانه‌ای کشور این امتیاز را داریم که چهره‌های برجسته‌ای مسئولیت برعهده دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: نقد و اختلاف سلیقه در میان چهره‌های رسانه‌ای کشور وجود دارد و فضای رسانه‌ای، فضای نقد و آزادی بیان است. در دوره جدید انسان و رسانه ظهور یافته است.  تلاش در جهت وحدت ملی حول محور ولایت‌فقیه، ترویج و تعمیق ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی، مقابله با انحصار رسانه‌ای و جنگ نرم دشمنان با افزایش سواد رسانه‌ای مخاطب، تشخیص اولویت‌ها در اطلاع‌رسانی و ارائه اطلاعات صحیح و تحلیل مطابق با واقع در مورد حوادث و اتفاقات روز، ایجاد و تقویت روحیه خودباوری و امید و تلاش در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، افشا و روشنگری منصفانه پلشتی‌ها و جریانات رودرروی انقلاب اسلامی و در نهایت انعکاس مشکلات واقعی مردم در کنار ارائه راه‌حل از جمله شاخص‌ها برای انتخاب روزنامه‌نگار تراز انقلاب اسلامی است.

اسماعیلی گفت: جایزه قلم مقدس به حسین شریعمتداری اهدا شد.
 

حسین شریعتمداری

منبع: روزنامه جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها