|

دانلود قسمت 8 سریال دفتر یادداشت ( قسمت هشتم سریال دفتر یادداشت رایگان )

دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 8 با لینک مستقیم ، دانلود قسمت هفتم سریال دفتر یادداشت با کیفیت Full HD ، تماشای قسمت هشتم دفتر یادداشت با لینک مستقیم و تمامی کیفیت ها، دانلود قانونی سریال دفتر یادداشت قسمت 8 کامل و کم حجم از وب سایت آپ مدیا دنبال نمایید.

دانلود قسمت 8 سریال دفتر یادداشت ( قسمت هشتم سریال دفتر یادداشت رایگان )

برای دانلود و تماشای قسمت جدید سریال دفتر یادداشت به کارگردانی کیارش اسدی زاده ، تهیه کنندگی حسین اکبری و نویسندگی مسعود خاکباز با هنرمندی رضا عطاران، سوگل خلیق، ریما رامین فر، حسن معجونی، کاظم سیاحی، سیامک انصاری، مینا ساداتی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

**********************************************

برای دانلود قسمت هشتم سریال دفتر یادداشت روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود قسمت 8 سریال دفتر یادداشت

**********************************************

سریال دفتر یادداشت قسمت هشتم :

یک کمدی متفاوت به کارگردانی کیارش اسدی زاده، تهیه کنندگی حسین اکبری و نویسندگی مسعود خاکباز محصول کشور ایران و در ژانر کمدی ، جنایی و خانوادگی است. در این سریال رضا عطاران، سوگل خلیق، ریما رامین فر، حسن معجونی، کاظم سیاحی، سیامک انصاری، مینا ساداتی، زهرا داوودنژاد، بیژن بنفشه خواه، فریبا متخصص، الهام پاوه نژاد، اردشیر رستمی و محمد نجاریان به ایفای نقش پرداخته اند.

رضا عطاران بی شک یکی از موفق ترین مرد سینمای ایران که تاکنون فیلم هایی که در آن بازی کرده فروش های چندین میلیاردی کسب نموده، و تنها در سریال های خودش به ایفای نقش پرداخته، حالا به عنوان بازیگر نقش اول کیارش اسدی زاده پا به شبکه نمایش خانگی گذاشته تا یک اثر کمدی متفاوت و جذاب را خلق کند.

تاریخ پخش قسمت هشتم دفتر یادداشت : قسمت جدید سریال دفتر یادداشت در تاریخ 22 دی ماه 1402 ساعت 12 ظهر منتشر میشود. 

داستان سریال دفتر یادداشت : ایرج و حمید، رفقای قدیمی از دوران کودکی سرشان برای پیگیری پرونده‌های جنایی درد می‌کند، پای آنها ناخواسته به پرونده قتل‌‍‌های زنجیره‌ای باز می‌شود… پرونده‌ای که با ورود آنها آبستن حوادث خطرناک‌تری می‌شود، اما ماجرا پیچیده‌تر از این حرف‌هاست، در این بین ایرج به دلیل مشکل مغزی منحصر به فردش مرتبا همه‌چیز و همه‌کس را از خاطر می‌برد.

فیلم و سریال های ایرانی از آپ مدیا

یکی از معتبرترین وب سایت های فیلم و سریال ایرانی ، سایت آپ مدیا با بروز ترین مطالب و فیلم و سریال های جدید که مخاطبان زیادی در این زمینه داشته و جز بهترین وب سایت های دانلود فیلم کمدی و طنز به شمار میرود. یکی دیگر از ویژگی های این سایت به روز رسانی های متعدد، لینک های رایگان و دسترسی مستقیم به لینک های دانلود به شمار میرود! دانلود فیلم 2024 ، دانلود انیمیشن ها و انیمه ها و به روز ترین سریال های خارجی را از سایت آپ مدیا دریافت کنید.

 

**********************************************

upmedia.movie/new-film

**********************************************

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها