|

دانلود جدیدترین سریال های ایرانی

شما می توانید جدیدترین سریال های ایرانی را از سایت زرد فیلم دانلود کنید .

دانلود جدیدترین سریال های ایرانی

 

سریال خائن کشی مجموعه جدید نمایش خانگی محصول ایران است. قسمت اول سریال خائن کشی به همراه قسمت دوم به همراه سریال های دیگر در ادامه مطلب قرار گرفت پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

نویسنده و کارگردان: مسعود کیمیایی

تهیه کننده: علی اوجی

تعداد قسمت ها: 4 قسمت

معرفی تمامی بازیگران سریال

حمید رضا آذرنگ، نرگس محمدی، رضا یزدانی، الهام حمیدی، نسیم ادبی، فریبا نادری، شکیب شجره، پردیس پور عابدینی، اکبر معززی، سعید پیردوست، امیررضا دلاوری، ایوب آقاخانی، سام نوری، امیرکاوه آهنین جان، سپند امیرسلیمانی، ایلیا کیوان، شاپور کلهر، کیانوش گرامی، بهرام بهرامیان، سام درخشانی، فرهاد آئیش، مهران مدیری، سامان سالور، جواد طوسی.

خلاصه داستان سریال

سریال "خائن کُشی" به کارگردانی مسعود کیمیایی درباره گروهی از افراد است که در دوران تحریم نفت، به سرقت از بانک ملی می‌پردازند تا دولت دکتر مصدق را در مقابل تحریم‌های اقتصادی حمایت کنند. مرکز داستان بر دستگیری و پناه‌گیری اعضای گروه و جستجوی آن‌ها برای پول‌های دزدی متمرکز است. در طول سریال، کارگردان به صورت خودمختارانه از صحنه‌های مختلف بازیگران شناخته‌شده بهره‌برداری می‌کند.

نقد و بررسی سریال خائن کشی

با وجود تلاش کارگردان در ترسیم یک داستان پیچیده، با آشفتگی زیادی روبروست. نقدهایی به تکرار و تمایز کم بین این سریال و آثار گذشته مسعود کیمیایی ارائه شده است. شخصیت‌پردازی نیز در برخی موارد ناقص و پراکنده به نظر می‌رسد. همچنین، تلاش برای جلب توجه با درآمیزش بازیگران معروف از قبیل جواد طوسی در صحنه‌ای از سریال ممکن است به بی‌نیازی و درگیری زیاد منجر شود. اما در کنار نقدها، سریال به ترسیم زمان تحریم نفت و شرایط آن دست می‌زند و نشان می‌دهد که در آن دوران، افراد به دلایل مختلف تصمیم‌های خود را می‌گیرند. همچنین، تلاش برای ترکیب عناصر متفاوت از تاریخی تا جنایی و هیجانی در داستان، جذابیتی نسبی را به سریال اضافه می‌کند.

نحوه دانلود تمامی قسمت های سریال 

برای دانلود تمامی قسمت های سریال ( قسمت 1 تا 4 ) وارد لینک زیر شوید.

دانلود سریال خائن کشی

1

معرفی سریال حیثیت گمشده

سریال "حیثیت گمشده" داستان زندگی زوجی به نام هاجر و امیر را دنبال می‌کند. آنها از طبقه پایین جامعه هستند و رابطه‌شان بعد از چند سال با فرزند نداشتن به تدریج به سردی می‌رود. اما تصادفات ناگوار و مرگ یک کودک زندگی آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. امیر با شکوهای حیثیتی مواجه می‌شود که زندگی و رابطه‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد و او به دنبال پاسخ‌ها و راهکارهایی برای حل این مشکلات می‌گردد.

نقد و بررسی سریال حیثیت گمشده

سریال "حیثیت گمشده" با بازی بهاره افشاری و مهدی حسینی‌نیا در داستانی اجتماعی و معمایی به ترسیم زندگی زوجی در زیرمجموعه‌های پایین جامعه می‌پردازد. ساختار درامی پیچیده و تو در توی داستان، به همراه انتشار اطلاعات به طور تدریجی، توجه تماشاگر را به خود جلب می‌کند. کمال پورکاوه، کارگردان سریال، با استفاده از تجربیاتش در ساخته‌های قبلی و ایجاد ریتم مناسب، از خستگی تماشاگر در طول داستان جلوگیری می‌کند.

نحوه دانلود سریال حیثیت گمشده

برای دانلود تمامی قسمت های این مینی سریال (قسمت 1 تا 9) بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال حیثیت گمشده

2

معرفی فصل دوم سریال پدرخوانده

در این بازی هرروز گرداننده به نوبت به بازیکنان یک دقیقه فرصت می دهد تا صحبت کنند. هربازیکن در هر روز می تواند نیمی از تایم بازیکنی که نوبت صحبت کردنش است را در قالب یک چالشبگیرد و صحبت کند. دراین گفتگو ها بازیکنان با تارگت زدن یا اتهام زنی، دفاع کردن واستفاده از تکنیک های گفتاری سعی در پیدا کردن مافیا ها دارن.درزمان صحبت کردن هربازیکن بقیه بازیکنان اجازه صحبت کردن ندارند وباید سکوت کنند.و فقط می توانند با لایک و دیس لایک نظر خود را اعلام کنند. اگر بازیکنی در روز رأی بیاورد یعنی به تعداد نصف + ۱ رأی از بازیکنان موجود دربازی را بیاورد ،می تواند یک دقیقه از خودش دفاع کند ودر رأی گیری دوم اگه مجدد به تعداد نصف +۱ رأی بیاورد باید از بازی خارج شود .و قبل از خروج یک کارت انتخاب میکند و گرداننده طبق قانون کارتها که در بالا توضیح داده شد عمل میکند.

3

بازیگران فصل 2 پدرخوانده

علیرضا طلیسچی، رامین راستاد، مجتبی پوربخش، امیر مهدی ژوله، مهراب قاسم خانی، شکیب شجره، ترلان پروانه، مجید واشقانی، امیرعلی نبویان، نیما شاهرخ‌شاهی، امیر کاظمی، هدیه بازوند، بهار قاسمی، حسین مهری، مریم مومن، الیکا عبدالرزاقی، فرزاد فرخ، پیام احمدی نیا، هدی استواری و باربد بابایی، امیر مهدی ژوله، مهراب قاسم خانی، شکیب شجره، پیام احمدی‌نیا، ترلان پروانه، نازنین کیوانی و نجمه جودکی

سناریوی فصل دوم پدرخوانده

مافیا‌ها کشتی دزدان دریایی را تصاحب کرده‌اند و جک گنجشکه میان مافیا‌ها و شهروندان سرگردان است.» هنرمندان محبوب به همراه بهترین پلیرهای فصل اول در این رئالیتی‌شو حضور دارند.

نحوه دانلود سریال پدر گواردیولا

برای دانلود تمامی قسمت های فصل 2 پدرخوانده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود فصل دوم پدرخوانده

 

معرفی سریال پدر گواردیولا

سریال "پدر گواردیولا" به کارگردانی سعید نعمت‌الله داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که به دلیل وقوع اتفاقات غیرمنتظره، روابط خود را تغییر می‌دهند. پدر گواردیولا، یک فوتبالیست قدیمی، تلاش می‌کند تا با بازگشت به خانواده‌اش، اشتباهات گذشته خود را جبران کند. سریال در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی توسط سعید نعمت‌الله ساخته شده و با بازیگران معروف مانند مهران مدیری و آرش AP در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ به روی آنتن رفته است.

4

نقد و بررسی سریال

"پدر گواردیولا" با طرح موضوع خانوادگی و تلاش برای ترمیم روابط دستخوش تغییرات ناگهانی، توانسته جذابیت خاص خود را به تصویر کشیده و بازیگران برجسته‌ای مانند مهران مدیری و آرش AP نقش‌های مهمی ایفا می‌کنند. کارگردانی سعید نعمت‌الله با تجربه‌ای که از ساخته‌های قبلی‌اش به دست آورده، سریال را با ریتم مناسبی جلوه داده و پیچیدگی‌های داستانی را به تدریج آشکار می‌کند.

دانلود سریال پدرگواردیولا

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها