|

امارات متحده عربی با اکران فیلم «باربی» موافقت کرد

امارات متحده عربی پس از یک ماه تأخیر به دلیل مشکلات احتمالی محتوایی، سرانجام با اکران فیلم «باربی» در این کشور موافقت کرد.

امارات متحده عربی با اکران فیلم «باربی» موافقت کرد

به گزارش شبکه شرق، امارات متحده عربی پس از یک ماه تأخیر به دلیل مشکلات احتمالی محتوایی، سرانجام با اکران فیلم «باربی» در این کشور موافقت کرد. مقامات اماراتی در مورد دلایلی که منجر به تأخیر اکران این فیلم که در سایر کشور‌های عربی نیز روی داده است، توضیحی ندادند.

شورای رسانه‌ای امارات متحده عربی روز پنجشنبه سیزدهم مرداد، گفت که پس از انجام مراحل لازم مربوط به رعایت استاندارد‌های محتوای رسانه‌ای و رده‌بندی سنی این کشور، پروانه نمایش باربی را صادر کرده است.

امارات متحده عربی پس از یک ماه تأخیر به دلیل مشکلات احتمالی محتوایی، سرانجام با اکران فیلم «باربی» در این کشور موافقت کرد.

مقامات اماراتی در مورد دلایلی که منجر به تأخیر اکران این فیلم که در سایر کشورهای عربی نیز روی داده است، توضیحی ندادند.

شورای رسانه‌ای امارات متحده عربی روز پنجشنبه سیزدهم مرداد، گفت که پس از انجام مراحل لازم مربوط به رعایت استانداردهای محتوای رسانه‌ای و رده‌بندی سنی این کشور، پروانه نمایش باربی را صادر کرده است.

باربی به کارگردانی گرتا گرویگ، با الهام از عروسک‌های باربی محصول شرکت «مَتِل»، ساخته شده است که شهرت جهانی دارند. مارگو رابی و رایان گاسلینگ از جمله بازیگران لایو اکشن شرکت برادران وارنر هستند.

حضور یک بازیگر ترنس در فیلم به عنوان باربی، و طرح برخی مسائل مرتبط با اقلیت‌های جنسی و جنسیتی می‌تواند مشکلاتی را در کشورهای عربی با اکثریت مسلمان ایجاد کند.

در باربی، مارگو رابی در نقش اصلی و رایان گاسلینگ در نقش «کن» بازی می‌کنند. همچنین چندین بازیگر دیگر به عنوان «باربی‌ها» و «کن‌ها» از جمله هری نف، بازیگر ترنس اهل فیلادلفیا، که نقش یکی از باربی‌ها را بازی می‌کند، حضور دارند.

شرکت برادران وارنر درباره تأخیر اکران باربی در امارات متحده عربی اظهار نظری نکرد. مجید الفتیم، توزیع کننده فیلم‌های برادران وارنر در خاورمیانه نیز برای اظهار نظر در دسترس نبود

 

منبع: انتخاب
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها