|

آیا «ساترا» با نمایش خانگی کاری ندارد و فقط «فیلیمو» برایش مساله است؟

انتشار ویدئویی از سریال تازه یک پلتفرم در فضای مجازی خبرساز شد.

آیا «ساترا» با نمایش خانگی کاری ندارد و فقط «فیلیمو» برایش مساله است؟

به گزارش شبکه شرق، شاید استراتژی این باشد که ساترا «برادر بزرگتر» را می‌زند تا باقی حساب کار دستشان بیاید! برای همین بخاطر آن صحنه‌ها و این تیزر و حتی نمایش اختلاط دختر و پسر در یک سریال جدید یک پلتفرم دیگر، نه تنها بیانیه نمی‌دهد، بلکه شکایت هم نمی‌کند.

انتشار ویدئویی از سریال تازه یک پلتفرم در فضای مجازی خبرساز شد.

اخیرا تیزر یک سریال جدید نمایش خانگی که یک کلوپ شبانه را نشان می‌دهد و زنان به راحتی در آن در حال رقص هستند، در شبکه‌های اجتماعی به عنوان تبلیغ سریال جدید یک پلتفرم منتشر شده است.

از سوی دیگر، چندی قبل مدیر روابط عمومی ساترا در اعتراض به پخش تصاویر خشن و عریان یک سریال پربیننده و محبوب و همچنین الگوسازی کشیدن سیگار در آن سریال، گفته بود با تعامل مشکلات را حل کردیم در حالی که خبرنگاران نسبت به ابلاغیه قوانین ساترا و عدم اجرای آن در مورد آن سریال انتقادات شدیدی مطرح کرده بودند.

به این دو اضافه کنید سکانس‌هایی از یک رئالیتی شو که در آن بازیگران دیالوگ‌هایی را رد و بدل می‌کنند که یک صدم آن در «رهایم کن» جنجالی هم نیست! در واقع دو نمونه فوق در کنار نمونه‌های دیگری از سریال‌های نمایش خانگی، تنها و تنها یک نکته را به ذهن متبادر می‌سازد و آن اینکه «ساترا» با نمایش خانگی کاری ندارد و فقط «فیلیمو» برایش مساله است! 

شاید استراتژی این باشد که ساترا «برادر بزرگتر» را می‌زند تا باقی حساب کار دستشان بیاید! برای همین بخاطر آن صحنه‌ها و این تیزر و حتی نمایش اختلاط دختر و پسر در یک سریال جدید یک پلتفرم دیگر، نه تنها بیانیه نمی‌دهد، بلکه شکایت هم نمی‌کند.

اما برای فیلیمو حتی لشکر سایبری را هم به خط می‌کند از ارگان رسانه‌ای صداوسیما و رفقای هم طیفی هم استفاده می‌کند و خبرسازی هم می‌کند تا به همه بگوید کت تن ماست! اما فقط برای یک پلتفرم! 

داستان به اینجا هم ختم نمی‌شود چرا که ساترا می‌داند در نهادهای حاکمیتی جایی برای عرض اندام ندارد، مجلس آن را به رسمیت نشناخته و زرنگ‌بازی اش را برای بودجه «رد کرده»، قوه قضائیه شکایتش را به خاطر نداشتن قانون وارد ندانسته و شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی هم خیلی او را بازی نمی‌دهد و ...

پس بهترین کار فضاسازی رسانه‌ای علیه پلتفرم جنجالی است؛ بهتر است همیشه مظلوم نمایی کند و به آن پلتفرم حمله کند و در کنارش با سایر پلتفرم‌ها سازش کند و حتی زیر سبیلی همه چیز را نبیند و هر روز هم خبر مجوزهای متعدد را منتشر کند...اینطوری در حاکمیت علیه «برادر بزرگتر» فعالیت کرده و در صنف هم مثلا بی طرفانه «پدری» کرده است!

دم خروس حالا با این ویدئوی عجیب، آن محتوای فوق العاده خشن و همچنین رئالیتی شوی جنجالی و یا آن تاک‌شوی نوروزی که گویا برای همیشه و بدون سروصدا به انبار رفته است، بدجوری بیرون زده...ماجرا یک دشمنی شخصی و یکطرفه است و نه نظارت بر فضای مجازی!

 

منبع: عصر ایران
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها