|

سریال شکسپیر ساخته می‌شود

«استیون نایت»، سازنده «پیکی بلایندرز» و «سارا لنکشایر»، برنده جایزه بفتا، زندگی شکسپیر را به قاب تلویزیون می‌آورند.

سریال شکسپیر ساخته می‌شود

به گزارش شبکه شرق، به نقل از ورایتی، «استیون نایت»، خالق «پیکی بلایندرز» در حال ساخت یک سریال درام بر اساس زندگی ویلیام شکسپیر است و قرار است در این سریال با ستاره برنده جایزه بفتا، «سارا لنکشایر» بازیگر سریال «دره شاد» (Happy Valley)  همکاری کند.

 این سریال توسط نایت نوشته می شود و شرکت تولید فیلم و سریال او هم در تهیه این سریال نقش خواهد داشت.

 

این درام، داستان کامل پسر دستکش‌ساز را روایت می‌کند که به بزرگ‌ترین داستان‌نویس تاریخ تبدیل شد و این که چگونه نبوغ او در عصر آشفتگی و وحشت، خطر و بیماری زنده ماند و رشد کرد.

این اولین گزارش کامل از شور، مردم و سیاست است که ویلیام شکسپیر را به مشهورترین نمایشنامه‌نویس جهان تبدیل کرد و مردان و زنان اطراف او را که در یکی از خطرناک‌ترین دوره‌ها در تاریخ عشق ورزیدند و زحمت کشیدند، نقشه کشیدند و کشتند و تهمت زدند، به تصویر کشید.

این سریال که در حال حاضر به هیچ شرکتی برای پخش فروخته نشده است، توسط کارن ویلسون و مارتین هاینز، لنکشایر و سالمون و همچنین، نایت تهیه خواهد شد.

نایت درباره تولید این سریال گفت: من هیجان‌زده هستم که یک سریال تلویزیونی برجسته را شروع می‌کنم که داستان دراماتیک موفق‌ترین نویسنده جهان را روایت می‌کند.

این دوره‌ای است که دوستش دارم و تیمی که گرد هم آمده است فوق‌العاده و این داستانی است که از وست میدلندز شروع می‌شود و به قلب من نزدیک است.

این سومین پروژه‌ای است که از شراکت خلاق Kudos-Knight اعلام می‌شود و قرار است در بیرمنگام آغاز شود.

 

منبع: جماران
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها