|

تالار هنر تا اطلاع ثانوی اجرا ندارد

مدیر تالار هنر اعلام کرد با توجه به شرایط فعلی و به جهت ایجاد شرایط مناسب برای حضور مخاطبان کودک و نوجوان آثار این سالن، تالار هنر تا اطلاع ثانوی اجرایی ندارد.

تالار هنر تا اطلاع ثانوی اجرا ندارد

به گزارش مهر، جلیل رفیعی مدیر تالار هنر درباره وضعیت اجراهای این فضای تئاتری که مختص گروه سنی کودک و نوجوان است، گفت: متأسفانه حدود ۱۵ روز است که اجرایی نداریم و به دلیل اینکه مخاطبان ما خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان هستند، صلاح دیده شد که تا اطلاع ثانوی اجرایی نداشته باشیم.

وی یادآور شد: در هفته‌های گذشته و برای اینکه بتوانیم اجرا داشته باشیم، ساعت اجرای نمایش «کتابخورها» را به ساعت ۱۷ موکول کردم ولی متأسفانه تماشاگران تمایلی به حضور در تالار هنر نشان ندادند و به خاطر اینکه اجرای نمایش با تعداد مخاطبان کم برای گروه مقرون به صرفه نبود، گروه تصمیم گرفتم که فعلاً اجرای خود را متوقف کند.

رفیعی با اشاره به اینکه نمایش «کتابخورها» آمادگی لازم را برای از سرگیری اجراها در صورت ایجاد شرایط مناسب دارد، افزود: تمرین‌های گروه‌های دیگر را هم که در نوبت اجرای تالار هنر قرار دادند تعطیل نکرده‌ایم و گروه‌ها مشغول تمرین آثار خود هستند.

مدیر تالار هنر در پایان سخنان خود تأکید کرد: مخاطبان تالار هنر، خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان هستند به همین خاطر باید شرایط مناسب برای حضور در تالار هنر برای‌شان فراهم باشد. امنیت خانواده‌ها و فرزندان‌شان اولویت ما و برای‌مان بسیار مهم است.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها