|

اکران 5 فیلم سینمایی جدید از 18 خردادماه

با توجه به کف فروش فیلم‌ها و پایان مدت زمان تعیین شده برای برخی فیلم‌ها مقرر شد از تاریخ ۱۸ خرداد پنج فیلم جدید به اکران عمومی برسد.

اکران 5 فیلم سینمایی جدید از 18 خردادماه

جلسه شورای راهبردی اکران با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور برگزار شد. معرفی 5 فیلم سینمایی جدید و تعیین گروهی متخصص برای ارزیابی و امکان سنجی اکران فیلم‌های خارجی از مصوبات این جلسه بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی،در این جلسه ضمن بررسی و تبادل نظر پیرامون شرایط اکران فیلم‌ها و نحوه برنامه ریزی صحیح در زمینه نمایش آثار متنوع به منظور حضور حداکثری اقشار مختلف و مخاطبان سینما، پس از ارزیابی شرایط سینماها و کم و کیف اکران و همچنین، با توجه به کف فروش فیلم‌ها و پایان مدت زمان تعیین شده برای برخی فیلم‌ها مقرر شد از تاریخ ۱۸ خرداد پنج فیلم جدید به اکران عمومی برسد.

بر پایه این گزارش، فیلم‌های تعیین شده جهت اکران عبارتند از: «هناس»، «بدون قرار قبلی»، «والدین امانتی»، «بی صدا حلزون» و «نقره داغ» (در گروه سینمایی آزاد). این فیلم‌ها از تاریخ ۱۸ خرداد به روی پرده می‌روند.

روابط عمومی سازمان سینمایی عنوان کرد: در این جلسه با توجه به پیگیری و تقاضای تعدادی از سینماگران در خصوص اکران فیلم‌های خارجی مقرر شد «گروه تحقیق و ارزیاب متخصص» در این زمینه مطالعات دقیق و تخصصی را انجام دهند و پس از بررسی ابعاد مختلف و در نظر داشتن همه جوانب مثبت و منفی این موضوع، در آینده نسبت به انجام آن و احتمالا شیوه نامه‌ی اجرایی تصمیم گیری و اقدام شود.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها