|

هشتمین نمایشگاه کتاب با قفسه‌های دوست‌داشتنی

هشتمین نمایشگاه کتاب آنلاین دیجی‌کالا با عنوان «قفسه‌های دوست‌داشتنی» از تاریخ ۱۷ اردیبهشت تا ۶ خردادماه در حال برگزاری است.

هشتمین نمایشگاه کتاب با قفسه‌های دوست‌داشتنی

شبکه شرق- هشتمین نمایشگاه کتاب آنلاین دیجی‌کالا با عنوان «قفسه‌های دوست‌داشتنی» از تاریخ ۱۷ اردیبهشت تا ۶ خردادماه در حال برگزاری است. 

 

. نمایشگاه کتاب آنلاین

هشتمین نمایشگاه کتاب آنلاین دیجی‌کالا با عنوان «قفسه‌های دوست‌داشتنی» از تاریخ ۱۷ اردیبهشت تا ۶ خردادماه در حال برگزاری است. دیجی‌کالا که پیش از این ۷ نمایشگاه کتاب آنلاین برگزار کرده امسال هم میزبان نمایشگاه کتاب است.

 

2.  چطور آنلاین خرید کنیم؟

 دیجی‌کالا در هشتمین نمایشگاه آنلاین کتاب کامل‌تر از همیشه «کتاب» را به کاربران عرضه می‌کند. با بیش از ۱۰۰ هزار عنوان کتاب در ۱۴ قفسه با تخفیف‌هایی تا ۸۰ درصد به دوستداران کتاب عرضه می‌شود.

 

3. تجربه خرید کتاب‌های خوب

اگر دنبال کتاب‌هایی از ناشران برگزیده و خوب هستید هم می‌توانید آنها را از نمایشگاه کتاب آنلاین دیجی‌کالا تهیه کنید. ناشران خوب و معتبری مثل نشر مرکز، نشر چشمه، نشر نیلوفر، نشر نگاه، نشر نو، نشر چ، نشر میلکان، نشر روزبهان، نشر کوله‌پشتی و نشر پرتقال در هشتمین نمایشگاه کتاب آنلاین با دیجی‌کالا همکاری دارند.

 

4. سایر ناشران

 پلتفرم دیجی‌کالا به همه فروشندگان امکان و تسهیلات عرضه و فروش محصولات را مانند بازار فیزیکی می‌دهد. در حوزه کتاب و فرهنگ نیز تمام فروشندگانی که در نمایشگاه کتاب آنلاین دیجی‌کالا و این بار در هشتمین دوره این نمایشگاه حضور دارند، همگی دارای جواز کسب از اتحادیه ناشران و کتابفروشان هستند. جواز کسب نیز تنها به کتابفروش‌ها داده می‌شود. این یعنی تعداد فروشندگانی که در دیجی‌کالا کتاب می‌فروشند با تعداد کتابفروش‌هایی که در دیجی‌کالا مشغول فعالیت هستند برابری می‌کند.

 

5. خرید از کتابفروشی‌های محلی

دیجی‌کالا با برگزاری نمایشگاه‌های دوره‌ای کتاب نه تنها به عنوان رقیبی برای کتابفروشی‌های محلی عمل نمی‌کند بلکه در کنار میزبانی از ناشران برتر و شناخته شده در مسیر توانمندسازی تمام کتابفروش‌های سراسر ایران گام بر می‌دارد. بیش از ۹۵ درصد از سهم فروش کتاب در دیجی‌کالا متعلق به کتاب‌فروش‌های محلی‌ست.

 

6. خرید کتاب، هدیه لبخند

در هشتمین نمایشگاه کتاب آنلاین دیجی‌کالا یک طرح مسئولیت اجتماعی به نام یک کتاب، هزار لبخند برپاست. در این طرح، موسسه مردم نهاد «مهر گیتی» به عنوان یکی از مؤسسه‌های فعال در زمینه تحصیل و سواد آموزی در دیجی‌کالا مهر، با کمک علاقمندان کتاب، کتاب‌های مورد نیاز افراد کم‌برخوردار در نقاط محروم را برای آنها تهیه و ارسال می‌کند. پس از خرید هر کتاب اعلام شده در صفحه اختصاصی این موسسه در دیجی‌کالا مهر یک کتاب دیگر با همان عنوان توسط دیجی‌کالا تهیه و برای موسسه مهر گیتی ارسال می‌شود. با این اقدام، کاربران در تهیه دو کتاب مشارکت می‌کنند.

 

.7 دسترسی گسترده، ارسال رایگان

امکان ارسال کتاب به بیش از ۱۸۰۰ شهر قابلیت بسیار خوبی برای دسترسی همه دوستداران کتاب به کتاب‌های مورد علاقه‌شان و مصداق تحقق عدالت اجتماعی‌ست. چالش دسترسی فیزیکی به کتاب موضوعی جدی‌ست؛ به طور میانگین به ازای هر صد هزار نفر، ده کتاب فروشی در کشور مشغول به کار است که این نسبت در بعضی از استان‌ها تا سه کتاب‌فروشی به ازای هر صد هزار نفر نیز کاهش می‌یابد. دیجی کالا هم برای تسهیل شرایط دوستداران کتاب ، سفارش‌های بالای 5۰۰ هزار تومان را به صورت رایگان به همه نقاط ارسال می‌کند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها