|

از سوی رییس رسانه‌ ملی؛

شایعه ممنوع‌الکاری سروش صحت تکذیب شد

رییس رسانه‌ ملی شایعه ممنوع‌الکاری سروش صحت را تکذیب کرد و گفت: چیزی به نام ممنوع‌الکاری در صداوسیما وجود ندارد.

شایعه ممنوع‌الکاری سروش صحت تکذیب شد

رییس رسانه‌ ملی شایعه ممنوع‌الکاری سروش صحت را تکذیب کرد و گفت: چیزی به نام ممنوع‌الکاری در صداوسیما وجود ندارد.

پیمان جبلی در حاشیه مراسم یادبود زنده‌یاد نادر طالب‌زاده، در پاسخ به سوالی درباره تردیدها درباره حضور سروش صحت در فصل جدید «کتاب باز» و اینکه این گمانه‌زنی‌ها شائبه ممنوع‌الکاری وی را ایجاد کرده است، گفت: چیزی به نام ممنوع‌الکاری در صداوسیما وجود ندارد، برنامه‌ها تغییر می‌کند و تهیه‌کننده تشخیص می‌دهد که با تیم جدید کار کند.

به گفته وی، می‌توان از افراد در جایگاه‌های مختلف و در برنامه‌های مختلف استفاده کرد و هر کسی در جایگاه خودش، در جایگاهی که مناسب است با تشخیص تهیه‌کننده و مدیرگروه و مدیر شبکه مشغول به کار می‌شود. ما چیزی به نام ممنوع‌الکاری به آن مفهوم که در رسانه‌ها بیان شده است نداریم.

رئیس سازمان صداوسیما در پاسخ به اینکه قرار نیست دیگر از سروش صحت در فصل جدید بهره گرفته شود، گفت: تهیه‌کننده این برنامه در فصل قبل و در دوره‌ای پیش از اینکه من باشم برنامه‌اش تمام شده بود و وقتی من آمدم از آن مطلع شدم. اکنون نیز تهیه‌کننده، مدیر گروه و مدیر شبکه تصمیم خواهند گرفت که فصل جدید را چگونه شروع کنند.

به گزارش ایمنا، تاکنون چهار فصل از کتاب‌باز با محوریت ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی از شبکه نسیم پخش شده و توانسته است با طرح مسائل گوناگون و ارجاع آن به امر دانش‌افزایی و رجوع به کتاب‌های مختلف، در این حوزه سهم بسزایی را ایفا کند.

این برنامه که از سال ۹۵ و با اجرای سروش صحت آغاز به کار کرده بود، در سری پنجم مثل گذشته نگاهی حرفه‌ای به فعالان عرصه نشر و کتاب‌بازان دارد. کتاب باز با طرح مسائل تخصصی در چهارچوب برنامه توانسته مخاطبان خود را اقناع و تقویت کند.

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها