|

نمایش «آن سوی آینه» در تالار وحدت

نمایش «آن سوی آینه» نوشته فلوریان زلر، به کارگردانی علی سرابی از هفدهم فروردین ماه سال 1401 ساعت 18:30 در تالار وحدت به صحنه خواهد آمد.

نمایش «آن سوی آینه» در تالار وحدت

علی سرابی نمایش «آن سوی آینه» را از هفدهم فروردین ماه سال 1401 در تالار وحدت به صحنه می‌آورد.

به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، نمایش «آن سوی آینه» نوشته فلوریان زلر، به کارگردانی علی سرابی و تهیه‌کنندگی نورالدین ‌حیدری ‌ماهر و محمد ‌قدس از هفدهم فروردین ماه سال 1401 ساعت 18:30 در تالار وحدت به صحنه خواهد آمد.
بازیگران این نمایش ریما ‌رامین‌‌فر، الناز ‌حبیبی، مارال ‌بنی‌‌آدم، پژمان ‌جمشیدی و علی ‌سرابی هستند.
سرابی پیش از این، سال 1396 این نمایش را در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا کرد که با استقبال تماشاگران رو برو شد و یکی از پر مخاطب‌ترین نمایش‌های آن سال بود و قرار است سال آینده آن را برای دومین بار در تالار وحدت و در اشلی بزرگ‌تر روی صحنه ببرد.
مارال بنی‌آدم و الناز حبیبی هر دو در یک نقش بازی می‌کنند و برخی اجراها با حضور مارال بنی‌آدم و برخی دیگر با حضور النازحبیبی به صحنه می‌رود.
آن سوی آینه نوشته فلوریان زلر، نمایشنامه‌نویس شناخته‌شده فرانسوی است و به عنوان یک کمدی فرانسوی به صحنه می‌رود و داستان آن درباره روابط دو زوج است که با بحران رو به رو شده‌اند.
دیگر عوامل نمایش «آن سوی آینه» عبارتند از: طراح صحنه: آتوسا ‌قلمفرسایی، طراح لباس: ندا ‌نصر، چهره‌پرداز: لعیا ‌خرامان، دستیار کارگردان: پریسا ‌گودرزی، منشی صحنه: شیما ‌مرادی، مدیر صحنه: امید ‌رضایی، دستیار طراح صحنه: هدیه ‌ایدلو و دستیار طراح لباس: سارا ‌بقا.
علاقمندان برای تهیه بلیت این نمایش به سامانه تیوال مراجعه کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها