|

اجرای 3 نمایش جدید در مرکز تئاتر مولوی

در دو هفته پایانی سال 1400 سه نمایش جدید در مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه می‌رود.

اجرای 3 نمایش جدید در مرکز تئاتر مولوی

در دو هفته پایانی سال 1400 سه نمایش جدید در مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه می‌رود.

پس از اتمام اجرای عمومی نمایش های «هملت» و «نادیا» در شامگاه جمعه ۱۳ اسفندماه، نمایش های «آلاء» ، «چند تکه لغزان» و «کشیدن دایره» به عنوان نمایش های جدید مجموعه تئاتر مولوی از روز دوشنبه ۱۶ اسفندماه در سالن های این مجموعه به روی صحنه می روند.
بر اساس این گزارش نمایش «آلاء» که به موضوع دفاع مقدس می پردازد به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظمی تبار و بازی مرجان آقا نوری هر شب ساعت ۱۸ و به مدت زمان ۵۵ دقیقه در سالن اصلی تئاتر مولوی اجرا می شود.

همچنین نمایش «چند تکه لغزان» نوشته علیرضا اجلی و کارگردانی پژمان دادخواه است که با بازی ابراهیم عبدی، محمدرضا آریان، سپیده اسلامی و شیدا مقصودلو راد هر شب ساعت 19 در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی میزبان علاقمندان است.
در خلاصه این نمایش ۶۰ دقیقه ای آمده است: «چند تکه ی لغزان» روایت بخشی از زندگی چهار روزنامه نگار است که در دفتر روزنامه در انتظار هستند و در این مدت خیلی از رازها و ناگفته هایشان بر ملا می شود؛ چون «انتظار کارش همینه، حرف می آره».

نمایش «کشیدن دایره» نیز دیگر نمایش تازه مرکز تئاتر مولوی است که هر شب ساعت ۲۰ در سالن اصلی به روی صحنه می رود. این نمایش نوشته و کارگردانی پویش فروزنده بوده که محمد قدس در مقام تهیه کننده گروه را همراهی می کند.
در این نمایش سینا بالاهنگ، نسیم ناصر زارع، باسط رضایی، رامین دیدنده و شجاع الدین گیاهی به عنوان بازیگر حضور دارند. مدت زمان نمایش "کشیدن دایره" ۶۰ دقیقه می باشد.

گفتنی است روزهای شنبه نمایش های فوق اجرا نمی شود و علاقمندان برای دیدن این نمایش هامی توانند از طریق سامانه تیوال نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها