|

امام جمعه موقت مشهد: رابطه عجیبی بین بی حجابی و شلعه ور شدن غریزه جنسی با جنس مخالف وجود دارد

امام جمعه موقت مشهد گفت: یکی از این آسیب ها بی حجابی است که رابطه عجیبی بین این آسیب اجتماعی و شعله ور شدن غریزه جنسی وجود دارد و این آسیب زمینه ساز بروز برخی طلاق ها و آسیبهای اجتماعی در جامعه است.

امام جمعه موقت مشهد: رابطه عجیبی بین بی حجابی و شلعه ور شدن غریزه جنسی با جنس مخالف وجود دارد

به گزارش شبکه شرق، امام جمعه موقت مشهد گفت: امیدواریم مسوولان  نظام با رویکردی منسجم و با همراهی و حضور همه مردم پای کار مقابله با آسیب های اجتماعی بیایند.

حجت الاسلام محمدباقر فرزانه در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد که در حرم مطهر رضوی ایراد شد افزود: یکی از این آسیب ها بی حجابی است که رابطه عجیبی بین این آسیب اجتماعی و شعله ور شدن غریزه جنسی وجود دارد و این آسیب زمینه ساز بروز برخی طلاق ها و آسیبهای اجتماعی در جامعه است.

وی ادامه داد: استکبار در راستای اهداف خود به دنبال ایجاد جاذبه های مختلف و زدودن دین از نسل جوان بود و راه حل را در برهنگی و عریان کردن زنان یافت و حتی این برنامه را پیش از انقلاب در دانشگاه های رژیم ستمشاهی نیز رواج می داد.

امام جمعه موقت مشهد با اشاره به نزدیکی فرا رسیدن ماه محرم گفت: حادثه عاشورا برای جامعه "آب حیات" است و چنان که حضرت امام حسین(ع) در واقعه کربلا یاران خود را به ادای دین نسبت به دیگران سفارش کرد می توان گفت نظام عاشورایی، ساختاری است که حقوق مردم در آن رعایت می شود و در این ساختار به کسی ظلم نمی شود.

فرزانه عدم ظلم پذیری را درس دیگر واقعه عاشورا عنوان کرد و گفت: فضای ظلم و ستمگری اجازه رشد به انسان و جامعه را نمی دهد بلکه در جامعه عدالت محور است که انسان رشد می کند لذا اگر می خواهید پیشرفت کنید نه ظلم کنید و نه ظلم را بپذیرید.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها