|

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: حجاب تکلیف الهی، شرعی، عقلی و قانونی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: یکی از دلایل تشکیل حکومت اسلامی اجرای حدود و احکام الهی است و کسی نیست که نداند حجاب تکلیف الهی، شرعی، عقلی و قانونی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: حجاب تکلیف الهی، شرعی، عقلی و قانونی است

به گزارش شبکه شرق، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ادیانی در مراسم اختتامیه چهارمین دوره رشد و تعالی معنوی سال 1402 ویژه مدیران فراجا که در مجتمع فرهنگی، تربیتی و آموزشی عمار برگزار شد، اظهار داشت: اولین قدم برای معروف و ترویج معروف، شناخت معروف است یعنی عالم به معروفات باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با ارائه تعریفی از معروف تصریح کرد: معروف یعنی کار نیک، خوب، شناخته شده و سازگار با طبیعت و سرشت انسان سلیم.

وی منکر را کار زشت، ناپسند، ناشناخته و ناهماهنگ با طبع و سرشت انسان معرفی کرد و افزود: امر به معروف، امر به خوبی‌ها و نهی از منکر بازداشتن از بدی‌هاست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا غیرت دینی و عفت و حیا را دو معروف مهم و غرور و تکبر و تبعیض را دو منکر مهم دانست و گفت: غیرت دینی یکی از برترین صفات انسان است و این صفت به قدری ارزشمند است که اگر کافری هم دارای این صفت باشد، خداوند به او نظر می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی تصریح کرد: یکی از دلایل تشکیل حکومت اسلامی اجرای حدود و احکام الهی است و کسی نیست که نداند حجاب تکلیفی الهی، شرعی، عقلی و قانونی است؛ ما این همه شهید دادیم که احکام الهی در کشور اجرا شود.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها