|

جزییات تغییر در مرز ایران و افغانستان در دوغارون

فرماندار تایباد اعلام کرد: تغییر ساختار برخی بخش‌های خدمت‌رسان برای افزایش سرعت خدمات و در نتیجه افزایش تجارت بین دو کشور ایران و افغانستان، اجتناب‌ناپذیر است.

جزییات تغییر در مرز ایران و افغانستان در دوغارون

به گزارش شبکه شرق، فرماندار تایباد گفت: ساختار مرز دوغارون برای ارائه خدمات بهتر تغییر می‌کند.

فرماندار شهرستان تایباد، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی، فرمانده هنگ مرزی درجه یک و شهردار تایباد در راستای تغییر ساختار وضعیت مرز دوغارون جهت ارائه خدمت بهتر به فعالین اقتصادی و رانندگان از بخش‌های مهم این مرز بین‌المللی بازدید کردند.

مهدی شیردل، فرماندار تایباد در این بازدید که در ادامه نشست مشترک فرماندار تایباد با مسئولین گمرک اسلام‌قلعه برگزار شد، اظهارداشت: تغییر ساختار برخی بخش‌های خدمت‌رسان برای افزایش سرعت خدمات و در نتیجه افزایش تجارت بین دو کشور ایران و افغانستان، اجتناب‌ناپذیر است.

او افزود: با اجرای طرح باک پر، در مرز بین‌المللی دوغارون، با تجمیع واحدهای مرزی، پیش از ایکس‌ری اداره کل گمرک دوغارون، امکان هرگونه سوء‌استفاده جهت قاچاق سوخت غیرممکن می شود.

شیردل گفت: ارائه فضای فیزیکی لازم برای نمایندگان شرکت‌ها نیز در همین محل می‌تواند ضمن سرعت بخشیدن به روند خروج کالا، خدمات مطلوب‌تر و در شان مرزی مانند دوغارون برای نمایندگان شرکت‌ها فراهم کند.

رئیس شورای تامین تایباد اضافه کرد: با اجرای طرح باک استاندارد و همچنین نشست مشترک مسئولان تایباد و گمرک اسلام قلعه، شاهد تردد روان در مرز دوغارون هستیمِ شرایطی که باعث افزایش ظرفیت حمل و نقل کالا و مسافر در این مرز می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها