|

حمله بامدادی اسرائیل به سوریه

خبرنگار اسپوتنیک در سوریه گزارش داد که در پی حمله موشکی اسرائیلی‌ها که قصد هدف قرار دادن ایستگاه رادار بین شهر إزرع و شهرک نامر در حومه شمالی استان درعا را داشتند، سامانه پدافندی به مقابله با آنها برخاست.

حمله بامدادی اسرائیل به سوریه

به گزارش شبکه شرق، منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند که سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه موفق شد با تجاوز هوایی مجدد جنگنده‌های اسرائیلی به مناطقی از حومه درعا در جنوب سوریه مقابله کند.

خبرگزاری اسپوتنیک بامداد یکشنبه «دوم اردیبهشت ماه» گزارش داد که پدافند هوایی سوریه در منطقه جنوبی این کشور در استان درعا با موشک‌های متجاوز اسرائیلی مقابله کردند.

به گفته رسانه روسی، پدافند هوایی ارتش این کشور به حمله هوایی اسرائیل به اهدافی در استان درعا در مناطق جنوبی سوریه پاسخ داد و آن را ناکام ساخت.

به گزارش اسپوتنیک، پدافند هوایی سوریه در پاسخ به حمله موشکی اسرائیل که نقاطی را در حومه شمالی استان درعا هدف قرار داده بود، موفق شد که در اقدامی حرفه‌ای موشک‌ها را پیش از آنکه به هدف برسند، رهگیری و نابود کند.

خبرنگار اسپوتنیک در سوریه گزارش داد که در پی حمله موشکی اسرائیلی‌ها که قصد هدف قرار دادن ایستگاه رادار بین شهر إزرع و شهرک نامر در حومه شمالی استان درعا را داشتند، سامانه پدافندی به مقابله با آنها برخاست که تعدادی از موشک‌های شلیک‌شده اسرائیلی قبل از اصابت به اهداف تعیین شده توسط پدافند هوایی سوریه رهگیری و ساقط شد.

به گفته این منبع تنها خسارات مادی به همراه داشته است.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها