|

«الجزیره» به نقل از یک مقام بلندپایه کشور:

ایران برای سطح دوم پاسخ به اسرائیل، آماده استفاده از سلاح‌هایی است که قبلا استفاده نکرده‌ است

یک مقام بلندپایه کشورما با هشدار به مقامات اسرائیلی به «الجزیره» گفت: «ایران برای سطح دوم پاسخ، از طریق سلاح‌هایی آماده است که قبلاً از آن علیه اسرائیل استفاده نکرده است.»

ایران برای سطح دوم پاسخ به اسرائیل، آماده استفاده از سلاح‌هایی است که قبلا استفاده نکرده‌ است

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها منطقی عمل کنند، گفت: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکردیم.

ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با «المیادین» تاکید کرد که «پاسخ ما به اسرائیل مشروع بود و باید به تخلفات و جنایات آن پایان داده می‌شد.»

سخنگوی کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: «پاسخ ایران به اسرائیل دقیق بود. ما از قدرت قابل توجهی استفاده نکردیم.»

عمویی تاکید کرد: «با هرگونه تجاوز اسرائیل مقابله کرده و به آن پاسخ خواهیم داد.»

او ادامه داد: «آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم و برای همه سناریوها برنامه داریم. اسرائیلی‌ها منطقی عمل کنند.»

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: «در برخورد با سناریوهای مختلف از عقلانیت و شجاعت استفاده خواهیم کرد. ما به هرگونه تجاوز احتمالی اسرائیل پاسخ خواهیم داد.»

عمویی تاکید کرد: «از همه کشورها می‌خواهیم کناره‌گیری کنند و از جنایات اسرائیل به‌ویژه حمله به دمشق حمایت نکنند.»

ایران با گزینه‌های گسترده آماده پاسخ به اسرائیل است

یک مقام بلندپایه کشور بدون افشای هویت خود، در مصاحبه با شبکه خبری «الجزیره» به تهدیدات اسرائیل واکنش نشان داد.

بر پایه این گزارش، شبکه خبری «الجزیره» به نقل از یک مقام مسئول ایرانی که هویتش را فاش نکرد، اعلام کرد که ایران دنبال جنگ نیست، اما اگر تحمیل شود برای آن آماده است و گزینه‌های گسترده‌ای هم دارد.

این مقام دولتی کشورمان با هشدار به مقامات اسرائیلی به «الجزیره» گفت: «ایران برای سطح دوم پاسخ، از طریق سلاح‌هایی آماده است که قبلاً از آن علیه اسرائیل استفاده نکرده است.»

همچنین، او با با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه هرگونه تهدید از سوی دشمنان تاکید کرد که «اسرائیل باید بداند که رفتارهای جنون‌آمیز و قلدرمآبانه مقابل کشوری مثل ایران جواب نمی‌دهد.»

گفتنی است که، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه و بامداد یکشنبه، عملیات «وعده صادق» را با رمز «یا رسول الله‌(ص)» اجرا کرد و با ده‌ها فروند موشک و پهپاد، اهدافی را در داخل اسرائیل مورد اصابت قرار داد.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها