|

سفیر ایران در لبنان: در صورت پاسخگویی به عملیات امروز سیاست تنبیهی ایران تغییر خواهد کرد

سفیر ایران در لبنان اعلام کرد: واکنش امروز جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم اسراییل در حمله به سفارت ایران در دمشق چندین چیز را ثابت کرده است: ایران مصمم به دفاع از خود است.

سفیر ایران در لبنان: در صورت پاسخگویی به عملیات امروز سیاست تنبیهی ایران تغییر خواهد کرد

به گزارش شبکه شرق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان گفت: بزرگترین اشتباه این جنایتکار و متحدانش تلاش برای پاسخگویی به عملیات امروز خواهد بود که در این صورت سیاست تنبیهی ایران تغییر خواهد کرد.

مجتبی امانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در واکنش به عملیات متقابل ایران علیه رژیم اسراییل در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: واکنش امروز جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم اسراییل در حمله به سفارت ایران در دمشق چندین نکته را ثابت کرده است، اول اینکه ایران مصمم به دفاع از خود است.

وی گفت: دوم، موشک های ایرانی با وجود همه کمک ها و حمایت های آمریکا و... از فاصله ۱۱۰۰ کیلومتری به هدف اصلی خود اصابت کردند و سوم اینکه مشخص بود که ایران قصد حمله همه جانبه را نداشت و فقط به مجازات اکتفا کرد و در آن موفق شد. ایران می توانست با همین تاکتیک مکان های بیشتری را هدف قرار دهد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان ادامه داد: چهارم اینکه، جبهه مقاومت در این جریان فقط ناظر بود.

وی عنوان کرد: بزرگترین اشتباه این جنایتکار و متحدانش تلاش برای پاسخگویی به عملیات امروز خواهد بود که در این صورت سیاست تنبیهی ایران تغییر خواهد کرد.

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها