|

کویت: خواستار خویشتنداری و پرهیز از خطرات تشدید تنش هستیم

وزارت امور خارجه کویت اعلام کرد: نگرانی خود را از ادامه تشدید تنش نظامی اعلام می‌کنیم و خواستار خویشتنداری و پرهیز از خطرات تشدید تنش هستیم.

کویت: خواستار خویشتنداری و پرهیز از خطرات تشدید تنش هستیم

به گزارش شبکه شرق، وزارت خارجه کویت در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم اسراییل خواستار پرهیز از خطرات تشدید تنش در منطقه شد.

وزارت امور خارجه کویت در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم اسراییل امروز یکشنبه نگرانی خود را از وضعیت کنونی خاورمیانه ابراز و خواستار پرهیز از خطرات تشدید تنش در منطقه شد.

وزارت امور خارجه کویت افزود: نگرانی خود را از ادامه تشدید تنش نظامی اعلام می‌کنیم و خواستار خویشتنداری و پرهیز از خطرات تشدید تنش هستیم.

حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی نیمه‌شب گذشته صورت گرفت.

این عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به‌همراه ۶ نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

در این عملیات، انبوهی از پهپاد‌ها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند.

تصاویر اصابت پی‌درپی و دقیق موشک‌های بالستیک به اهداف خود و اذعان رسانه‌های اسرائیلی به انهدام پایگاه هوایی این رژیم در صحرای نقب بیانگر توانمندی تجهیزاتی و تاکتیکی ایران و ناتوانی سامانه‌های پدافندی ارتش رژیم اسراییل در مقابله با آنان است.

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها