|

بیانیه شماره 2 سپاه:

هرگونه تهدید آمریکا با پاسخ متقابل ایران مواجه می‌شود

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه دوم خود پس از عملیات نظامی امشب علیه اسرائیل، به دولت آمریکا هشدار داد که هرگونه تهدید علیه ایران از مبدا هرکشوری، با پاسخ متقابل ایران مواجه خواهد شد.

هرگونه تهدید آمریکا با پاسخ متقابل ایران مواجه می‌شود

به گزارش شبکه شرق، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد: «هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.»

در این اطلاعیه آمده است: 

«در پیروی از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران؛

1. به دولت تروریستی آمریکا هشدار داده می‌شود هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران ، پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد؛ همچنین آمریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.

۲. ضمن تاکید بر سیاست حسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه تاکید می کنیم : هرگونه تهدید توسط دولت تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری، پاسخ متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران را به منشا تهدید، به دنبال خواهد داشت . به ملت قهرمان ایران اطمینان می‌دهیم، سپاه  و سایر نیروهای مسلح کشور، در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهد کرد.»

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها