|

انفجار مهیب در خطوط انتقال برق اسرائیل/ ویدئو

گزارش‌ها حاکی از انفجار بزرگ در یکی از خطوط انتقال برق اسرائیل است.

انفجار مهیب در خطوط انتقال برق اسرائیل/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، رسانه‌ها و  برخی منابع عبری‌زبان، از وقوع انفجار مهیب در اسرائیل و به صدا درآمدن آژیر خطر در بخش‌هایی از اسرائیل خبر داده‌اند.

خبرگزاری «ایسنا» نوشت: «رسانه‌ها از انفجار بزرگ در یکی از خطوط انتقال برق اسرائیل، بین دو منطقه «کفر ثلث» و «عزون» در شرق «قلقیلیا» خبر داده‌اند.

نظامیان اسرائیل محل وقوع انفجار را به محاصره خود در آورده‌اند.»

انفجار مشکوک و شنیده شدن صدای آژیر خطر در اسرائیل

خبرگزاری «مهر» نوشت: وقوع انفجاری مهیب در مناطق اشغالی فلسطین و به صدا درآمدن آژیر خطر، باعث نگرانی اسرائیلی‌ها شده است.

به نقل از المیادین، برخی منابع عبری‌زبان، از وقوع انفجاری مهیب در اسرائیل خبر می‌دهند.

گفته شده، این انفجار مهیب در نزدیکی یکی از خطوط انتقال برق اسرائیل، بین شهرک‌های «کفر ثلث» و «عزون» در شرق «قلقیلیه» روی داده است.

براساس اعلام منابع عبری، این انفجار همچنین در زمانی رخ داده که نیروهای اسرائیلی در محل مستقر بوده‌اند.

پس از این انفجار، دیگر مناطق اسرائیل نیز آرامش نداشته و گفته شده است که در ساعات ابتدای امروز، آژیرهای خطر در «کیسوفیم» در نوار غزه به صدا درآمدند. براساس این گزارش، آژیرهای خطر در کیسوفیم در نوار غزه، پس از پرتاب موشک به سمت این منطقه به صدا درآمده است.

شب گذشته نیز، آژیرهای خطر در بخش‌هایی از مناطق جنوبی اسرائیل به ظن نفوذ پهپاد به صدا درآمده بود و المیادین گزارش داد که آژیر خطر در مرز اردن و اسرائیل به صدا درآمده است.

جزئیات بیشتری از این خبر در دست نیست، اما حمله اخیر اسرائیل به تاسیسات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه، باعث شده است که مقامات اسرائیلی نگران پاسخ بعدی ایران باشند و از این‌رو، نگرانی‌ها در اسرائیل از پاسخ احتمالی ایران در حال افزایش است.

روز دوشنبه «سیزدهم فروردین ۱۴۰۳»، جنگنده‌های «اف‌»۳۵ وابسته به نیروی هوایی ارتش اسرائیل، با ورود به آسمان جولان، به وسیله شش موشک هدایت‌شونده، ساختمان کنسولگری و محل سکونت سفیر ایران در دمشق را هدف قرار دادند. با وجود تشدید اقدامات میدانی برای یافتن اجساد شهدای احتمالی این حمله، تعداد شهدا هفت نفر و زخمی‌ها ۱۲ نفر اعلام شده است.

در میان شهدای این حادثه، نام سردار محمد زاهدی از فرماندهان نیروی قدس سپاه؛ معاون ایشان سردار «محمدهادی حاجی رحیمی»، سردار «حسین امیرالله» رئیس ستادکل سپاه پاسداران در امور سوریه و لبنان و تنی چند از مستشاران ایرانی حاضر در سوریه به چشم می‌خورد.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها