|

بایدن:

ترامپ در صورت شکست، هر کاری برای اعتراض می‌کند

«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه اختصاصی با مجله نیویورکر گفت که «دونالد ترامپ» نامزد پیشرو جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، در صورت شکست در انتخابات آتی به طور حتم تسلیم نخواهد شد و هر کاری برای اعتراض انجام خواهد داد.

 ترامپ در صورت شکست، هر کاری برای اعتراض می‌کند

 

به گزارش شبکه شرق، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در گفت‌وگوی اختصاصی با نیویورکر در کاخ سفید تاکید کرد: فکر نمی‌کنم ترامپ در صورت شکست در انتخابات آتی، تسلیم شود.

بایدن در مقاله‌ای با عنوان آخرین کمپین نیز گفته بود که فکر می‌کند ترامپ برای پیروزی در انتخابات هر کاری خواهد کرد ولی درباره این مساله کاملاً مطمئن است که در صورت شکست ترامپ، هر کاری از او برمی‌آید و به طور حتم به این شکست اعتراض خواهد کرد.

خبرنگار نیویورکر درباره این گفت‌وگو نوشت: بایدن کارتی از پیش تهیه شده روی میز گذاشت که پر از نقل قول‌های ترامپ بود. تهدید به فسخ بخش‌هایی از قانون اساسی، صحبت از دیکتاتور شدن در روز اول بعد از پیروزی و توصیف مهاجران به عنوان عامل مسمومیت کشور؛ اینها همه حرف‌هایی هستند که ترامپ وعده داده است.

بایدن در این مصاحبه به این صحبت‌های ترامپ اشاره کرد و گفت: فکر نمی‌کنید انتخاب چنین شخصی به عنوان رئیس جمهور یک کشور دور از عقل و منطق باشد. اگر من و شما 10 سال پیش نشسته بودیم و می‌گفتم که یک رئیس‌جمهور این حرف‌ها را می‌زند، به من می‌گفتید بایدن تو عقلت را از دست دادی!

خبرنگار نیویورکر در دفاع از جو بایدن در مقابل ترامپ می‌نویسد که در شرایط کنونی بایدن برای پست ریاست جمهوری گزینه‌ بهتری است. حرکات فیزیکی بایدن کُند شده است (اشاره به پیری بایدن) ولی ذهن او تغییری نکرده است.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها