|

علی مطهری، نماینده پیشین مجلس:

مردم اصل نظام را قبول دارند/ ویدئو

علی مطهری می‌گوید: مردم اصل نظام را قبول دارند و صرفا خواستار اصلاح ساختارها هستند.

مردم اصل نظام را قبول دارند/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، علی مطهری گفت: می‌توان تا حدی به کسانی که رای ندادن را تبلیغ می‌کنند، حق داد، چون دو انتخابات گذشته، کاملا آزاد نبود؛ تقریبا همه قبول دارند که آن‌طور که باید رقابتی نبود و عده‌ای گله‌مند هستند. علاوه بر این، حوادث سال گذشته نیز تلخ بود و عده‌ای قربانی شدند ولی راه‌حل، رای ندادن، نیست.

علی مطهری، سرلیست فهرست انتخاباتی صدای ملت گفت: مردم اصل نظام را قبول دارند و صرفا خواستار اصلاح ساختارها هستند

سرلیست فهرست صدای ملت در ادامه گفت:  می‌توان تا حدی به کسانی که رای ندادن را تبلیغ می‌کنند، حق داد، چون دو انتخابات گذشته، کاملا آزاد نبود؛ تقریبا همه قبول دارند که آن‌طور که باید رقابتی نبود و عده‌ای گله‌مند هستند. علاوه بر این، حوادث سال گذشته نیز تلخ بود و عده‌ای قربانی شدند ولی راه‌حل، رای ندادن، نیست.

مطهری اضافه کرد: راه‌حل این است که ما به افراد معتدل و عقل‌گرایی که به دور از شعار زدگی هستند رای دهیم و با ایجاد روزنه‌ای در مجلس به مرور زمینه اصلاح و تغییر را به وجود آوریم. اگر اقلیت معتدل در مجلس ایجاد شود، می‌تواند زمینه روی کارآمدن دولتی معتدل و کارآمد را فراهم کند.

سرلیست فهرست صدای ملت تاکید کرد: تحریم انتخابات به معنی ایجاد میدان وسیع برای تندروها است که به صلاح کشور نیست‌، مردم اصل نظام را قبول دارند و صرفا خواستار اصلاح ساختارها هستند، اینکه عده‌ای می‌گویند رای ندهیم و این در نهایت منجر به براندازی می‌شود که مطلوب ما نیست.

او گفت: مشارکت ۵۰ درصدی قابل قبول است که فکر می‌کنم مشارکت در انتخابات پیش رو تا همین حدودها باشد‌.

سرلیست فهرست صدای ملت گفت: در فهرست صدای ملت دقت داشته باشید از شاخصه‌های تخصصی استفاده شده است و از تمام اقشار در این لیست نماینده داریم و این افراد مجرب هستند.

مطهری تاکید کرد: اعضای این فهرست با حضور در مجلس می‌توانند کمک کننده مشکلات کشور همچون مشکلات بازنشستگان و سلامت کشور باشند و قطعا این مشکلات اولویت‌بندی خواهد شد و ابتدا از دولت درخواست لایحه خواهیم داشت و اگر ترتیب اثر نشد خود؛ طرح برای مشکلات ارائه خواهیم داد.

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها