|

ابراهیم رئیسی برای جذب رای مردم خراسان جنوبی در انتخابات خبرگان رهبری چه وعده‌ای داد؟

سیدابراهیم رئیسی گفت: اگر رأی و نگاه مردم به بنده طلبه تعلق گرفت و افتخار داشتم بار دیگر نمایندگی استان خراسان جنوبی را در مجلس خبرگان رهبری پیدا کنم هم به عنوان نماینده مردم در این مجلس بسیار با اهمیت انجام وظیفه خواهم کرد.

ابراهیم رئیسی برای جذب رای مردم خراسان جنوبی در انتخابات خبرگان رهبری چه وعده‌ای داد؟

 

به گزارش شبکه شرق، سید ابراهیم رئیسی در اولین برنامه تلویزیونی خود برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد که این افتخار را داریم که با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره برای شکل گیری نهادهای کشور به رأی مردم مراجعه شده و برخلاف آنهایی که مدعی دموکراسی و آزادی هستند حقیقتاً در جمهوری اسلامی ایران عمل شده است.

 رئیسی با اشاره به اینکه حضور خراسان جنوبی در عرصه‌های مختلف زبانزد خاص و عام است اظهار کرد: در سال‌هایی که افتخار نمایندگی مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان را داشتم در خیلی جلسات و بارها اشاره کردم که همین فرهنگ غنی و تربیت مردم چه سنی چه شیعه باعث شده استان علیرغم مرزی بودن همواره کم جرم و جنایت معرفی شده است.

رئیسی افزود: اگر رأی و نگاه مردم به بنده طلبه تعلق گرفت و افتخار داشتم بار دیگر نمایندگی استان خراسان جنوبی را در مجلس خبرگان رهبری پیدا کنم هم به عنوان نماینده مردم در این مجلس بسیار با اهمیت انجام وظیفه خواهم کرد و هم در کنار مسئولان استان برای شهرها و روستاها و برای رفع مشکلات تلاش می‌کنیم.

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها