|

وزیر کشور: مشارکت انتخاباتی معطوف به احزاب نیست

وزیر کشور گفت: مشارکت انتخاباتی معطوف به احزاب نیست، ولی این رویداد مهم سیاسی بهار احزاب محسوب می‌شود انتظار داریم تا تمامی احزاب فعالیت خودشان را در این زمینه گسترده‌تر کنند.

وزیر کشور: مشارکت انتخاباتی معطوف به احزاب نیست

به گزارش شبکه شرق، احمد وحیدی ظهر امروز در بدو ورود به بجنورد در جمع خبرنگاران استان خراسان شمالی درباره آخرین وضعیت برگزاری انتخابات اظهار داشت: نقطه عطف کاری احزاب در انتخابات است و باید در این انتخابات، هم در تبیین ضرورت و هم در دعوت از هواداران برای مشارکت بیشتر دعوت کنند و قطعا انتخاباتی پرشور خواهیم داشت.

وی با تقدیر از نقش صدا و سیما در ایجاد کانال‌های تبلیغاتی افزود: طراحی ۲۰۰ کانال صدا و سیما فرصت مناسبی را برای شناخت داوطلبان فراهم کرده و نیازی به هزینه گسترده داوطلبان نیست و مناظره‌ها نیز از کار‌های ارزشمندی است تا داوطلبان نظرات خود را بیان کنند.

وحیدی گفت: مشارکت انتخاباتی معطوف به احزاب نیست، ولی این رویداد مهم سیاسی بهار احزاب محسوب می‌شود انتظار داریم تا تمامی احزاب فعالیت خودشان را در این زمینه گسترده‌تر کنند. انتخابات فرصت کم نظیری برای تصمیم‌گیری‌های کشور و نقطه تحولی مهمی به شمار می‌رود و باید همه در آن مشارکت داشته باشند.

وزیر کشور ادامه داد: مجلس قوی به ایرانی قوی کمک می‌کند و مشارکت گسترده موجب می‌شود تا مجلسی قوی شکل گیرد.

 

وزیر کشور در سفر یکروزه خود به خراسان شمالی طرح تولید شمس آلومینا در شهرستان گرمه و پروژه علاج بخشی سد بیدواز اسفراین را افتتاح خواهد کرد سپس با حضور در بجنورد در جلسه ستاد انتخابات استان شرکت خواهد کرد.

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها