|

واکنش زیدآبادی به اهدای جایزه قلم مقدس به شریعتمداری: نعوذبالله!

اهدای جایزه قلم مقدس به حسین شریعتمداری واکنش‌های فراوانی را به همراه داشته است. احمد زیدآبادی نوشت: نعوذبالله! اگر آقای شریعتمداری این روزها عزادار نبود، درباره مقدس بودن قلم او و درک وزارت ارشاد از این واژه، فصلی مشبع می‌نوشتم.

واکنش زیدآبادی به اهدای جایزه قلم مقدس به شریعتمداری: نعوذبالله!

به گزارش شبکه شرق، احمد زیدآبادی، فعال سیاسی به اهدای جایزه قلم مقدس به حسین شریعمتداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان واکنش نشان داد و گفت: «گویا وزیر ارشاد، جایزه «قلم مقدس» را به «حسین شریعتمداری» مدیرمسئول روزنامه کیهان داده است. اگر آقای شریعتمداری این روزها عزادار نبود، درباره مقدس بودن قلم او و درک وزارت ارشاد از این واژه، فصلی مشبع می‌نوشتم.»

«احمد زیدآبادی» فعال سیاسی در واکنش به اهدای جایزه قلم مقدس به حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

«گویا وزیر ارشاد جایزه «قلم مقدس» را به «حسین شریعتمداری» مدیرمسئول روزنامه کیهان داده است.

اگر آقای شریعتمداری این روزها عزادار نبود، در باره مقدس بودن قلم او و درک وزارت ارشاد از این واژه، فصلی مشبع می‌نوشتم اما عجالتا هیمن‌قدر بگویم که: مردی تندخو و گزنده‌زبان و عبوس‌چهره و پرخاشگر و ناسزاگو، بر جمعیتی وارد شد. پرسیدند؛ نامت چیست؟ گفت: رحمت‌الله! ظریفی در آن میان گفت: حقا که نام نعوذبالله برای جنابعالی شایسته‌تر است!»

منبع: کانال تلگرامی احمدزیدآبادی
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها