|

انتقاد تند جمهوری اسلامی از کاندیداهای ۱۴۰۰

جمهوری اسلامی نوشت: کلیپی در فضای مجازی، گروه به گروه و کانال به کانال می‌رود که بیانات برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری را بازنشر می‌دهد. ج

انتقاد تند جمهوری اسلامی از کاندیداهای ۱۴۰۰

به گزارش شبکه شرق، روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به کاندیداهای ۱۴۰۰ ریاست جمهوری با کنایه نوشت: حالا که متوجه شده‌اید حرف‌ها و وعده‌های‌تان غلط بود، چرا حرف‌تان را پس نمی‌گیرید و عذرخواهی نمی‌کنید؟!

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: 

«یکی از فرازهای شکوهمند راهبری امام، بازگشت از حرف خود بود در جایی که حق را و مصلحت ملک و ملت را در جای دیگر می‌دید. یک نمونه‌اش آنچه کاندیداهای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در تبلیغات می‌گفتند. بطلان آن گفته‌ها، سختی و گره‌هایی است که در کار مردم افتاده است اما حاضر نیستند به اصلاح آن زبان باز کنند. انگار اینان واقعا می‌پندارند«حرف مرد یکی است!»؛ با منطق امام هم آشنا نیستند و الا اول حرف خود را اصلاح می‌کردند و بعد رفتاری که براساس آن حرف‌ها شکل گرفته است.

کلیپی در فضای مجازی، گروه به گروه و کانال به کانال می‌رود که بیانات برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری را بازنشر می‌دهد. جواب‌هایی که در برابریک پرسشِ واحد داده‌اند، سهم تحریم در مشکلات را هیچ، اندک و در حد ۲۰ درصد می‌خوانند و ۸۰ درصد را به حساب بی‌مدیریتی، بی‌عرضگی، بی‌فکری و بی‌غیرتی می‌گذارند. فقط یک نفر می‌گوید بیشترین تاثیر را بر اقتصاد کشور تحریم دارد. و عدد بالای ۵۰ درصد را مطرح می‌کند.»

منبع: روزنامه جمهوری اسلامی
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها