|

کوبیدن یک خودرو به در ورودی کاخ سفید / ویدئو و تصاویر

در پی برخورد یک خودروی غیرمجاز به درب ورودی شمال‌غربی کاخ سفید، تعداد زیادی از نیروهای امنیتی و انتظامی در محل حادثه و کاخ سفید مستقر شده‌اند و تحقیقات درباره یک بسته مشکوک در نزدیکی این خودرو نیز آغاز شده است.

کوبیدن یک خودرو به در ورودی کاخ سفید / ویدئو و تصاویر

به گزارش شبکه شرق، رسانه‌های آمریکایی با انتشار تصاویری اعلام کردند که «خودرویی غیرمجاز» به دلایلی نامعلوم به درب ورودی شمال‌غربی کاخ سفید برخورد کرده است.

به نقل از راشاتودی، رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که ساعاتی پیش، یک خودروی غیرمجاز به درب ورودی شمال‌غربی کاخ سفید برخورد کرده است.

هم‌اکنون شمار زیادی از نیروهای امنیتی و انتظامی در محل حادثه و کاخ سفید مستقر شده‌اند و تحقیقات درباره یک بسته مشکوک در نزدیکی این خودرو نیز آغاز شده است.

سخنگوی سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد که راننده این خودرو بازداشت شده، اما انگیزه او از این اقدام هنوز نامشخص است.

آنتونی گوگلیلمی، یک سخنگوی سازمان امنیتی سرویس مخفی آمریکا نیز گفت خودرویی به دروازه خارجی در ضلع شرقی مجموعه کاخ سفید کوبیده و راننده خودرو توسط ماموران بازداشت شده است.

گوگلیلمی در توئیتی نوشت: کمی پیش از ساعت شش عصر دوشنبه (به وقت محلی)، یک خودرو به دروازه بیرونی در مجموعه کاخ سفید برخورد کرد. راننده این خودرو در بازداشت قرار گرفته و ما در حال تحقیقات در مورد علت و نحوره این برخورد هستیم. انتظار گره‌های ترافیکی در خیابان پانزدهم و خیابان پنسیلوانیا و تقاطع‌های اطراف را داشته باشید.

نیروهای پلیس تمام مسیرهای منتهی به کاخ سفید را مسدود کرده‌اند.
کاخ سفید
کاخ سفید
کاخ سفید

حجم ویدیو: 721.77K | مدت زمان : 00:00:15
منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها