|

حزب‌الله لبنان:

نه بمباران و نه هیچ پیام دیگری نمی‌توانند معادله جدیدی را تحمیل کنند

یکی از اعضای فراکسسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، گفت نه بمباران، نه یورش، نه ارعاب و نه همه این پیام‌ها نمی‌توانند معادله جدیدی را تحمیل کنند.

نه بمباران و نه هیچ پیام دیگری نمی‌توانند معادله جدیدی را تحمیل کنند

به گزارش شبکه شرق، یکی از اعضای فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد نه بمباران، نه حملات و نه هیچ پیام‌ دیگری نمی‌توانند معادله جدیدی را تحمیل کند.

حسن فضل الله، یکی از اعضای فراکسسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، گفت نه بمباران، نه یورش، نه ارعاب و نه همه این پیام‌ها نمی‌توانند معادله جدیدی را تحمیل کنند.

فضل الله در سخنرانی خود در مراسم تشییع پیکر شهید مصطفی محمود جابر که در راستای عملیات طریق القدس در شهرک محیبیب در جنوب لبنان به شهادت رسید، گفت: «دشمن هر چقدر هم بخواهد به لبنانی‌ها آسیب برساند قادر نخواهد بود موازنه آوارگی را ایجاد کند زیرا مردم ما تسلیم نخواهند شد.»

وی افزود: در اینجا قبل از توقف تجاوز به غزه هیچ صحبت و حرفی نیست و شهرک نشینان هر کاری که انجام دهند مطمئن نخواهند شد زیرا چاره‌ای جز توقف تجاوز ندارند.

براساس گزارش المیادین، وی در جریان بازدید از شهر بنت جبیل گفت: «این منطقه امروز در خط مقدم برای حفاظت از لبنان و حمایت از غزه ایستاده‌است و ما در جنوب چاره‌ای نداریم جز اینکه همه عناصر قدرت را بسازیم و به مقاومت پایبند باشیم. معادلات بازدارندگی در مقابل دشمن را ایجاد کنیم همانطور که مقاومت در اولین واکنش به تجاوزات اسرائیل به حومه جنوبی بیروت عمل کرد و این همان چیزی است که کشور ما را حفظ می‌کند و دشمن را از ادامه هدف قرار دادن آن باز می‌دارد.»

این در حالی است که اشغالگران همچنان به هدف قرار دادن روستاها و شهرک‌های جنوبی لبنان ادامه می‌دهند. طی امروز یکشنبه پهپادهای اشغالگران به موازات گلوله باران توپخانه‌ای، به شهرها و حومه آنها حمله کردند.

خبرنگار المیادین در جنوب از پرواز هواپیماهای اسرائیلی بر فراز بیروت و رسیدن به شمال این کشور خبر داد و همچنین اشاره کرد که سه حمله هوایی اسرائیل حومه ناقوره را هدف قرار داد.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها