|

کیهان نوشت:

اگر شنیدید پوتین در میدان سرخ رژه پیروزی ناتو برگزار کرد تعجب نکنید

اگر شنیدید پوتین در میدان سرخ، رژه پیروزی بر ناتو برگزار کرده است اولا تعجب نکنید، ثانیا بدانید بخشی از این پیروزی را مدیون جوانان فلسطینی و همین جنگی است که در غزه جاری است. کمترین انتظار از یک متحد این است که جنایات هولناک اسرائیل در باریکه غزه را محکوم کند و در این زمینه کمی فعال‌تر باشد.

 اگر شنیدید پوتین در میدان سرخ رژه پیروزی ناتو برگزار کرد تعجب نکنید

به گزارش شبکه شرق، جوانان فلسطینی و به‌طور کلی جبهه مقاومت با عملیات طوفان الاقصی - خواسته یا ناخواسته - لطف بزرگی در حق روسیه کرده‌اند. اگر طی هفته‌های آینده شنیدید، زلنسکی حاضر به از سرگیری مذاکرات شده، اگر شنیدید از خیر «شبه‌جزیره کریمه» گذشته و مالکیت سایر سرزمین‌های از دست رفته‌اش را هم به برگزاری همه‌پرسی در میان ساکنان آن سرزمین گذاشته است؛ و در یک کلام اگر شنیدید پوتین در میدان سرخ، رژه پیروزی بر ناتو برگزار کرده است اولا تعجب نکنید، ثانیا بدانید بخشی از این پیروزی را مدیون جوانان فلسطینی و همین جنگی است که در غزه جاری است.

این روزنامه سپس نوشته است: کمترین انتظار از یک متحد این است که جنایات هولناک اسرائیل در باریکه غزه را محکوم کند و در این زمینه کمی فعال‌تر باشد. برای روسیه، امروز حمایت از آرمان فلسطین و ملت مظلوم فلسطین اولا؛ اعتبار و آبرو در بین مردمان سراسر جهان می‌آورد، ثانیا؛ به معنای حرکت برای رسیدن هرچه سریع‌تر به آن نقاطی است که برشمردیم.

 

منبع: کیهان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها