|

معاون رئیس‌جمهور:

برخی از پزشکان درپی تغییر ذائقه جوانان، به راحتی گواهی تغییر جنسیت را صادر می‌کنند

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز دشمن درحال تغییر ذائقه جوانان است، اظهار کرد: متأسفانه برخی از پزشکان نیز در پی این تغییر ذائقه به راحتی گواهی تغییر جنسیت را صادر می‌کنند.

 برخی از پزشکان درپی تغییر ذائقه جوانان، به راحتی گواهی تغییر جنسیت را صادر می‌کنند

به گزارش شبکه شرق، معاون رئیس‌جمهور در امور زن و خانواده با اشاره به اینکه در تولید محتوا از ظرفیت‌ حوزه‌های علمیه بهره‌مند خواهیم شد، خاطرنشان کرد: در عرصه مطالبات بین‌المللی نیازمند هماهنگی و همکاری نهادهای حوزوی و دولت هستیم.

  انسیه خزعلی، امروز در دیدار حجت الاسلام  اعرافی که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز دشمن درحال تغییر ذائقه جوانان است، اظهار کرد: متأسفانه برخی از پزشکان نیز در پی این تغییر ذائقه به راحتی گواهی تغییر جنسیت را صادر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برای این افراد تغییر جنسیت صورت نمی‌گیرد و در اصل مقطوع النسل می‌شوند، مطرح کرد: این موضوع به خوبی برای مراجع تبیین نشده است و حدود ۵۰ درصد این افراد به خودکشی می‌رسند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زن و خانواده از موضوع مشاوره خانواده یاد کرد و گفت: به منظور پیشگیری از بروز مشکلات، طرح مشاوره رایگان در نخستین سال زندگی زوجین را در نظر گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: به دنبال ترویج فرهنگ غربی نیستیم، بلکه تلاش ما استفاده از افرادی است که با مباحث اسلامی آشنا بوده و در عرصه روانشناسی نیز تحصیل کرده باشند.

خزعلی با بیان اینکه در عرصه تربیتی نیازمند اقدامات جهادی و فوریتی هستیم، عنوان کرد: متأسفانه عده‌ای بحث فرزندآوری را به مسائل اقتصادی گره‌ می‌زنند، در شرایطی که مشکلات فرهنگی در این زمینه تاثیرگذارتر است.

وی با اشاره به اینکه در تولید محتوا از ظرفیت‌ حوزه‌های علمیه بهره‌مند خواهیم شد، خاطرنشان کرد: در عرصه مطالبات بین‌المللی نیازمند هماهنگی و همکاری نهادهای حوزوی و دولت هستیم.

معاون رئیس جمهور در امور زن و خانواده با بیان اینکه برای تحقق این موضوع نیازمند برنامه جامع هستیم، تصریح کرد: عرصه زن و خانواده امروز مورد تهاجم سنگین غرب قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای تقابل با این تهاجم باید فرهنگ‌سازی قوی‌تری داشته باشیم، یادآور شد: همچنین باید در عرصه‌های بین‌المللی نیز صدای خود را به گوش جهانیان برسانیم.

 

منبع: حوزه
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها