|

ارتش یمن: با موشک بالستیک، به اهداف حساسی در ایلات اسرائیل حمله کردیم

نیروهای مسلح یمن شامگاه سه شنبه از شلیک گروهی از موشک‌های بالستیک به سمت اهداف مختلف در اراضی اشغالی از جمله اهداف حساس در منطقه ایلات خبر دادند.

ارتش یمن: با موشک بالستیک، به اهداف حساسی در ایلات اسرائیل حمله کردیم

به گزارش شبکه شرق، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی ارتش یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای مسلح ما با یاری خداوند گروهی از موشک‌های بالستیک را به سمت اهداف مختلف دشمن در سرزمین‌های اشغالی فلسطین از جمله اهداف حساس در ام الرشراش ایلات شلیک کردند. این تنها ۲۴ ساعت پس از عملیات نظامی دیگر توسط نیروهای مسلح ما با استفاده از پهپادها علیه همان اهداف بود.

به نقل از شبکه المسیره، سریع افزود: نیروهای مسلح در بخشی از عملیات نظامی خود علیه دشمن اسرائیلی تأیید می‌کنند که اقدامات عملی را برای اجرای دستورالعمل‌های صادر شده در خصوص برخورد مناسب با هر کشتی اسرائیلی در دریای سرخ آغاز کرده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح از همان لحظه اعلام این بیانیه در هدف قرار دادن هیچ کشتی اسرائیلی در دریای سرخ یا هر جایی که بتوانیم هدف قرار دهیم، تردید نخواهند کرد و خداوند بر آنچه ما می‌گوییم گواه است.

وی ادامه داد: تا زمانی که تجاوزات اسرائیل به برادران دلیر ما در غزه متوقف نشود، عملیات نیروهای مسلح یمن علیه دشمن متوقف نخواهد شد.

روز گذشته رسانه‌های عبری از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیبی در ایلات خبر دادند که باعث به صدا در آمدن آژیرهای هشدار شد. این چندین حمله مقاومت یمن به این شهر اشغالی است.

نوار غزه از هفت اکتبر شاهد جنگ خشونت آمیز اشغالگران بوده‌است که جان بیش از ۱۱ هزار و ۲۴۰ فلسطینی از جمله ۴۶۳۰ کودک و ۳۱۳۰ زن را گرفته‌است.

به گفته وزارت بهداشت فلسطین ۷۰ درصد قربانیان را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند. بیش از ۲۹۰۰۰ شهروند دیگر نیز مجروح شده‌اند.

 

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها