|

سردار نقدی: در حسرت صدور فرمان برای اعزام به جبهه غزه هستیم

معاون هماهنگ کننده کل سپاه گفت: درست است که نیرویی به فلسطین اعزام نمی‌شود اما این به معنای نشستن در خانه و گذاشتن دست روی دست نیست. در حسرت صدور فرمان برای اعزام به جبهه غزه هستیم.

سردار نقدی: در حسرت صدور فرمان برای اعزام به جبهه غزه هستیم

به گزارش شبکه شرق، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در سومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفین، گفت: مردم فلسطین با اهدای خون خود مسیر تاریخ برای آزادی را هموار کردند. بشریت برای خلاصی از طاغوت‌ها از هر روز آماده‌تر است. جنایت اسرائیل در غزه در طول تاریخ بی‌سابقه و بی نظیر است.

چرا؟ خدای متعال در قرآن، فرعون در راس طاغوت‌ها اعلام فرموده است و امروز غزه نمایشگاه لیبرال دموکراسی غرب و مدعیان آزادی غربی است.

بخش هایی از اظهارات سردار نقدی را در ادامه می خوانید:

درست است که نیرویی به فلسطین اعزام نمی‌شود اما این به معنای نشستن در خانه و گذاشتن دست روی دست نیست. 

در حسرت صدور فرمان برای اعزام به جبهه غزه هستیم اما تا آن زمان باید از طرق دیگر به مجاهدان فلسطینی کمک کنیم. از جمله از طریق ابراز تنفر کادر درمانی، پزشکان و پرستارانمان از طریق هلال احمر بین الملل می‌توانیم چنین کنیم.

اقدامات حقوقی مجامع بین المللی تاثیر زیادی بر پشتیبانی از مردم فلسطین دارد. باید روی این موضوع کار جدی انجام دهیم. دستگاه دیپلماسی کشورمان در این دوره ما را رو سفید کرد، صمیمانه از آنان تشکر می‌کنیم. اقدامات دستگاه دیپلماسی مان باید تا اخراج اسرائیل از شورای امنیت ادامه یابد.

 

منبع: ایلنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها