|

سازمان جهانی بهداشت: بیمارستان الشفا دیگر فعالیتی ندارد

دبیرکل سازمان جهانی بهداشت گفت:‌ متاسفانه این بیمارستان دیگر به عنوان یک مرکز درمانی و بهداشتی کارایی و فعالیتی ندارد. جهان نمی‌تواند ساکت بنشیند درحالیکه بیمارستان‌هایی که باید مکان‌های امنی باشند به صحنه مرگ، ناامیدی و اضمحلال تبدیل شوند.

سازمان جهانی بهداشت: بیمارستان الشفا دیگر فعالیتی ندارد

به گزارش شبکه شرقبه نقل از خبرگزاری آناتولی، تدروس ادهانوم دبیرکل سازمان جهانی بهداشت همچنین در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) نوشت: متاسفانه این بیمارستان دیگر به عنوان یک مرکز درمانی و بهداشتی کارایی و فعالیتی ندارد. جهان نمی‌تواند ساکت بنشیند درحالیکه بیمارستان‌هایی که باید مکان‌های امنی باشند به صحنه مرگ، ناامیدی و اضمحلال تبدیل شوند.

وی با تاکید بر اوضاع وحشتناک در این بیمارستان خاطرنشان کرد که در سه روز گذشته این بیمارستان با کمبود آب، برق و وضعیت ضعیف اینترنت روبرو شده و دیگر نمی‌تواند مراقبت‌های جدی درمانی را ارائه کند.

دبیرکل سازمان جهانی بهداشت همچنین با تاکید بر درخواستش برای برقراری آتش‌بس در غزه گفت:‌ متاسفانه تعداد مرگ و میر بیماران به شدت افزایش داشته‌است.

رژیم صهیونیستی از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال جاری میلادی حماس علیه شهرک‌های صهیونیست نشین در غزه حملاتی بی‌امان علیه ساکنان این باریکه انجام داده‌است.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها