|

مدیرمسئول روزنامه کیهان:

​کشورهای اسلامی صدور نفت، گاز و مواد غذایی به اسرائیل، آمریکا و اروپا را قطع کنند

​حسین شریعتمداری نوشت: کشورهای اسلامی اگر در ادعای خود صادقند کمترین و ابتدائی‌ترین اقدام در این زمینه، قطع صادرات نفت و گاز و مواد غذائی به اسرائیل و شرکای آن یعنی آمریکا و اروپاست.

​کشورهای اسلامی صدور نفت، گاز و مواد غذایی به اسرائیل، آمریکا و اروپا را قطع کنند

به گزارش شبکه شرق، شریعتمداری نوشت: اکنون انتظار آن است و تکلیف اسلامی و انسانی همه کشورها و مخصوصاً کشورهای اسلامی در این است که اولاً همه‌گونه رابطه سیاسی و اقتصادی و توریستی و‌... با اسرائیل وحشی را قطع کنند و ثانیاً از صدور نفت و گاز و مواد غذائی به اسرائیل و آمریکا و سایر کشورهای حامی این رژیم وحشی خود‌داری ورزند. کشورهای اسلامی اگر در ادعای خود صادقند و همان‌گونه که در بیانیه‌ها و مصاحبه سران تاکید می‌کنند، خواستار توقف نسل‌کشی اسرائیلی‌ها هستند، کمترین و ابتدائی‌ترین اقدام در این زمینه، قطع صادرات نفت و گاز و مواد غذائی به اسرائیل و شرکای آن یعنی آمریکا و اروپاست.

او افزود: برخی از دولت‌ها در کشورهای اسلامی از یکسو جنایات وحشیانه اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه را با آب و تاب محکوم می‌کنند! و از سوی دیگر، برخلاف خواست با صراحت اعلام شده مردم کشور خود نه فقط از صدور نفت و گاز به اسرائیل غاصب و کودک‌کش خود‌داری نمی‌ورزند بلکه برخی از آنها کماکان با اسرائیل رابطه سیاسی و اقتصادی دارند! و حال آنکه بی‌تفاوتی این کشورها در مقابل جنایات اسرائیل خیانت آشکار است چه رسد به رابطه سیاسی و اقتصادی. نمی‌توان صدا به اذان بلند کرد و با دشمنان اسلام فالوده خورد!

 

منبع: کیهان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها