|

رهبر کره شمالی: جنگ جهانی سوم در آستانه شروع قرار دارد

رهبر کره شمالی گفت: درگیری‌ها در خاورمیانه به احتمال زیاد به جنگ جهانی سوم منتهی می‌شوند و این جنگ در آستانه شروع است. همه باید آماده باشند.

رهبر کره شمالی: جنگ جهانی سوم در آستانه شروع قرار دارد

به گزارش شبکه شرق، رهبر کره‌شمالی با اشاره به تنش‌ها و درگیری‌های کنونی در منطقه، اظهار کرد که "جنگ‌جهانی سوم در آستانه آغاز قرار دارد."

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، با اشاره به درگیری‌ها و حملات اسراییل علیه غزه، بیان کرد: "درگیری‌ها در خاورمیانه به احتمال زیاد به جنگ جهانی سوم منتهی می‌شوند و این جنگ در آستانه شروع است. همه باید آماده باشند."

وی ادامه داد: این درگیری‌ها منجر به خصومت‌هایی خواهد شد که ممکن است به مناطق دیگر جهان گسترش یابند.

تا آن زمان، اظهارات کیم جونگ اون در حالی بیان شده‌اند که وزیر دفاع کره‌جنوبی نیز از حملات مشابه مقاومت حماس به اسراییل خبر داده و نگرانی‌هایی در کره‌جنوبی از امکان وقوع حملات مشابه اعلام کرده است.

جنگ اسراییل در نوار غزه از آغاز عملیات طوفان الاقصی وارد بیست و دومین روز خود شده است. با اعلام ارتش اشغالگر مبنی بر گسترش عملیات زمینی در مرزهای نوار غزه، گروه‌های مقاومت فلسطین همچنان خودروهای ارتش اسراییل و سربازانی که در تلاش برای نفوذ به مناطق مرزی غزه هستند، هدف قرار می‌دهند. جنگنده‌های اشغالگران هم همچنان به بمباران منازل و غیرنظامیان ادامه می‌دهند. خبرنگاران شب گذشته را خشن‌ترین شب از زمان آغاز تجاوزات اسراییلی‌ها به غزه از هفتم اکتبر توصیف کرده‌اند.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها