|

بیانیه حزب اعتدال و توسعه در محکومیت کشتار مردم فلسطین در نوار غزه

حزب اعتدال و توسعه بیانیه ای در محکومیت کشتار مردم فلسطین در نوار غزه منتشر کرد.

بیانیه حزب اعتدال و توسعه در محکومیت کشتار مردم فلسطین در نوار غزه

 

به گزارش شبکه شرق، در متن بیانیه حزب اعتدال و توسعه درباره حوادث غزه و عملیات طوفان الاقصی، آمده است؛

"انّ الله یحبّ الذین قاتلون فی سبیله صفاً کانّهم بنیان مرصوص "

بی گمان خداوند کسانی را که چونان دیواری فشرده و استوار در راه او پیکار می کنند دوست میدارد.

یک هفته از عملیات طوفان الاقصی میگذرد . در این عملیات قهرمانانه ، مجاهدان فلسطینی با حمله غافلگیرانه خود به عمق اراضی اشغالی نفوذ کرده و ده ها صهیونیست را به اسارت گرفتند. در طول 75 سال گذشته این اولین بار بود که اسرائیل علیرغم داشتن پیشرفته ترین تجهیزات الکترونیکی ، راداری و عوامل نفوذی نتوانست حملات نیروهای مقاومت حماس را پیش بینی کند و موجب حیرت و شرمساری سازمان های اطلاعاتی و نظامی آن رژیم گردید . این عملیات ، پاسخ کوبنده ای بود به کشتار بیرحمانه زنان ، مردان و کودکان و آواره ساختن میلیونها فلسطینی که سالها است در سخت ترین شرایط و محرومیت از امکانات اولیه زندگی و زیست شرافتمندانه به سر میبرند . بمباران وحشیانه اسرائیل در غزه و کشتار وتخریب سازمان یافته مناطق مسکونی و تاسیسات زیربنائی آن نشانگر چهره واقعی و جنایتکارانه رژیمی است که جز زبان زور نمی فهمد . بمباران نوار غزه تاکنون منجر به شهادت بیش از 2200 نفر و زخمی شدن بیش از 9800 نفر از ساکنان غیرنظامی شده است .

این اقدامات در برابر دیدگان همه مردم جهان رخ میدهد و سردمداران استکبار جهانی و در رأس آن امریکا ، حمایت بیدریغ سیاسی ، نظامی و تبلیغاتی خود از آن رژیم را اعلام داشته و بر جنایات جنگی اسرائیل از جمله کشتار غیرنظامیان و قطع آب و برق و سوخت نوار غزه مهر تایید نهاده اند . علیرغم محکومیت این جنایات توسط بسیاری از نهادهای غیر دولتی و تظاهرات صدها هزار نفراز طرفداران ملت فلسطین که خواستار توقف نسل کشی در غزه شده اند ، متاسفانه بسیاری از دولت های عربی و اسلامی مهر سکوت بر لب نهاده و صرفا طرفین را دعوت به خویشتن داری می کنند . جمهوری اسلامی ایران با الهام از رهنمودهای امام خمینی ، از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون همواره حمایت خود را از حق تعیین سرنوشت مردم ساکن و آواره فلسطین در سراسر جهان و پایان اشغال سرزمین های فلسطینی اعلام داشته و وجود رژیم صهیونیستی را غده ای سرطانی میداند که در جهت توسعه نفوذ و گسترش چنگال های اهریمنی خود در منطقه تلاش می کند .

 

حزب اعتدال و توسعه با پیروی از مواضع اصولی رهبر معظم انقلاب ،کشتار دسته جمعی مردم مظلوم فلسطین در غزه را محکوم نموده و از مجامع اسلامی و بین المللی مستقل میخواهد که با حمایت از آرمان فلسطین ، به افشای جنایات و مظلوم نمائی اسرائیل بپردازند و عمیقا اعتقاد دارد که تنها راه برقراری صلح و امنیت در منطقه خاورمیانه ، پایان یافتن اشغال سرزمین و دستیابی ملت فلسطین به حقوق مشروع خود میباشد . بدون شک وعده الهی درنابودی حکومت های ظالمانه و نصرت مجاهدان راه خدا تحقق خواهد یافت . « ألا انّ نصرالله قریب » .

 

منبع: خبر آنلاین
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها