|

وزیر دفاع آمریکا:

هر آنچه را اسرائیل نیاز داشته باشد تامین خواهیم کرد

وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد: هر آنچه را اسرائیل برای دفاع از خود! نیاز داشته باشد، تامین خواهیم کرد.

 هر آنچه را اسرائیل نیاز داشته باشد تامین خواهیم کرد

به گزارش شبکه شرق، «پنتاگون» در واکنش به عملیات مقاومت فلسطین (طوفان الاقصی) ادعا کرد آمریکا هر آنچه که اشغالگران قدس نیاز داشته باشند را تامین خواهد کرد!

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، پنتاگون امروز شنبه در واکنش به انجام عملیات مقاومت فلسطین با نام «طوفان الاقصی» ادعا کرد که آمریکا در روزهای آینده تلاش خواهد کرد اطمینان حاصل کند که اشغالگران قدس هر آنچه که برای دفاع از خود و حفاظت از شهرک نشینانش نیاز داشته باشد را در اختیار این رژیم قرار خواهد داد.

در همین رابطه، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا امروز اعلام کرد: هر آنچه را اسرائیل برای دفاع از خود(!) نیاز داشته باشد، تامین خواهیم کرد!

این در حالیست که بسیاری از صاحب نظران در آمریکا تا کنون بارها درباره فقدان تسلیحات کافی در این کشور به دلیل ارسال سلاح به اوکراین از سال گذشته تا کنون به مقامات این کشور هشدار داده اند.

امروز صبح نیروهای مقاومت فلسطین در یک عملیات دقیق و هماهنگ ضمن عبور از مرزهای غزه و ورود به شهرک‌ های اشغالی در اطراف نوار غزه، در کمتر از نیم ساعت بیش از ۵ هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌ های اشغالی شلیک کردند.

تصاویر فرار اسراییلی ها با لباس شخصی، کشته شدن سربازان مرزی، غنمیت گرفته شدن ماشین و حتی تانک‌ های اسرائیلی در پاسگاه‌ های مرزی همگی نشان از عمق غافلگیری اسراییلی ها دارد.

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها