|

​فرمانده کل سپاه :

در لحظه به همه تهدیدها پاسخ پشیمان‌کننده می‌دهیم

​فرمانده کل سپاه با بیان این که ملت عزیز ایران بسیار زنده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران به همه تهدیدات، فتنه‌های مرموز و پیچیده و به همه سناریوهای اسرار آمیز و رمز آلود و به همه کینه ورزی ها در لحظه پاسخ های پشیمان کننده می‌دهد.

در لحظه به همه تهدیدها پاسخ پشیمان‌کننده می‌دهیم

به گزارش شبکه شرق، رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع مستحکم از جزایر ایرانی در خلیج فارس با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح و مقامات محلی از بامداد امروز (چهارشنبه) در جزیره بوموسی آغاز شد.

این رزمایش با نام «سردار شهید اسحاق دارا» و با هدف «نمایش اقتدار و آمادگی‌های دفاعی رزمی نیروی دریایی سپاه در صیانت از امنیت خلیج فارس و جزایر ایرانی» و اجرای تمرینات و وضعیت های متنوع توسط یگان‌های رزمی عملیاتی، شناوری، موشکی، پهپادی، هوا دریا، جنگال، واکنش سریع، گردان‌های امام حسین (ع) استان هرمزگان و بسیج دریایی با پشتیبانی هوایی نیروی هوافضای سپاه برگزار می‌شود.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در آغاز رزمایش نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: ما همواره برای امنیت و آرامش تلاش می‌کنیم و این مشی ما است.

وی با بیان این که ملت عزیز ایران بسیار زنده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران به همه تهدیدات، فتنه‌های مرموز و پیچیده و به همه سناریوهای اسرار آمیز و رمز آلود و به همه کینه ورزی ها در لحظه پاسخ های پشیمان کننده می‌دهد.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها