|

شکایت از کره‌جنوبی بعد از ۲۷۰ روز خبر درمانی!

روزنامه ابتکار درباره سرنوشت پول‌های بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی گزارشی دارد.

شکایت از کره‌جنوبی بعد از ۲۷۰ روز خبر درمانی!

به گزارش شبکه شرق، روزنامه ابتکار نوشت: از روزهای آینده‌ای که رییس کل بانک مرکزی وعده داد بیش از 270 روز سپری شده است و حالا ایران قصد دارد بابت وصول نشدن بدهی‌هایش و عدم آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران از کره جنوبی شکایت کند.

به گزارش ابتکار، شکایت ایران از کره جنوبی در ارتباط با پول‌های بلوکه‌شده‌ در حالی به طور رسمی کلید خورده که سئول به بهانه تحریم‌های آمریکا، از آزادسازی دارایی‌های تهران خودداری کرده و رسانه های دولتی نیز از عزم جدی ایران برای آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده در کره جنوبی خبر می دهند.

این روزنامه افزوده است: این صحبت‌ها در حالی مطرح می شود که مهرماه سال گذشته بود که صالح‌آبادی، رئیس کل پیشین بانک مرکزی در جمع نمایندگان رسانه‌های گروهی اعلام کرد: خوشبختانه با هماهنگی و همکاری وزارت امور خارجه پیشرفت خوبی ایجاد شده است که جزئیات را الان نمی‌توانم اعلام کنم اما در روزهای آینده خبرهای خوبی در عمل منتشر خواهد شد.

از روزهای آینده‌ای که رییس کل بانک مرکزی وعده داد بیش از 270 روز سپری شده است و حالا ایران قصد دارد بابت وصول نشدن بدهی‌هایش و عدم آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران از کره جنوبی شکایت کند.

 

منبع: روزنامه ابتکار
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها