|

سردار نقدی: دشمنان برای همه قومیت‌های ایرانی شبکه اختصاصی دارند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمام رسانه‌ها، تبلیغات و چرخش اقتصادی دست دشمن است، ۴۵ سال است می‌خواهند نظام را از پا در بیاورند ولی شکست می‌خورند.

سردار نقدی: دشمنان برای همه قومیت‌های ایرانی شبکه اختصاصی دارند

به گزارش شبکه شرق، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در نشست سراسری و کارگاه‌های آموزش تخصصی معاونین بسیج اساتید کشور، گفت: مهم‌ترین مسئله امروز ما واقع بینی و دیدن واقعیت‌ها است، اگر ما و آحاد جامعه بتوانند واقعیت را ببینند هم مشکل امید آفرینی هم مشکلات اقتصادی و اجتماعی حل می شود.

وی افزود: تمام رسانه‌ها، تبلیغات و چرخش اقتصادی دست دشمن است، ۴۵ سال است می‌خواهند نظام را از پا در بیاورند ولی شکست می‌خورند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: دشمنان روز به روز ضعیف‌تر می‌شوند ولی ملت ما روز به روز قوی‌تر می‌شود. 

وی ادامه داد: امروز اگر این واقعیت دیده شود و دانشجوی ما این واقعیت را ببیند اتفاقات بهتری می‌افتد.

سردار نقدی گفت: مسئله این است که ما نتوانستیم واقعیت را نشان دهیم. همه قدرت‌ها سال گذشته جمع شدند و با همه ابزار و رسانه‌هایشان همزمان طراحی‌هایی را علیه جمهوری اسلامی کردند.

وی افزود: ولی همه آن‌هایی که برای ارتباط با رژیم صهیونیستی صف بسته بودند، امروز برای ارتباط با جمهوری اسلامی صف بسته‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، گفت: دشمنان دچار آشفتگی و سردرگمی هستند، کار پارسال آن‌ها غلط‌ترین تصمیم‌شان بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای دروغین دشمنان علیه جمهوری اسلامی، گفت: دشمنان ستادهایی در فضای رسانه در کشورهایی مثل آلبانی تشکیل می‌دهند و با ربات و فناوری، فضاسازی دروغین علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: دشمنان 300 شبکه رادیویی و تلویزیونی را بر علیه مردم ایران راه انداخته‌اند و برای همه قومیت‌های ایرانی هم ‌شبکه اختصاصی دارند.

سردار نقدی در پایان گفت: اگر با متخلفان و مفسدان اقتصادی برخورد شود هم عدالت اجرا می‌شود و هم محبوبیت جمهوری اسلامی بیشتر خواهد شد و نیازی به محبوبیت‌های تصنعی رسانه‌های غربی نداریم. 

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها