|

دستاورد سفرهای رییس جمهور در تحلیل رسانه‌های بین‌المللی قابل مشاهده است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در واکنش به اقدام برخی رسانه‌ها در کوچک نمایی دستاوردهای سفر رییس جمهور به آفریقا گفت: برای دیدن اثرات و برکات سفرها، به تحلیل‌هایی که در ایام سفر تمام رسانه های بین المللی ارایه کردند، توجه کنید.

دستاورد سفرهای رییس جمهور در تحلیل رسانه‌های بین‌المللی قابل مشاهده است

به گزارش شبکه شرق، سپهر خلجی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران افزود: رسانه های خارجی بیان کرده اند که در دولت آیت الله رییسی زمینه های بسیار گسترده ای برای ارتباط با کشورهایی که خارج از بافت قبلی نگاه سیاست خارجی بود، صورت گرفته است و دایره نفوذ جمهوری اسلامی ایران در مناطق مختلف گسترده شده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره علت غیبت وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران در حیاط دولت اظهار داشت: این وظیفه ما است که وی را پاسخگو کنیم و البته پاسخگو هستند؛ در حال حاضر بخش بزرگی از اقدام عمرانی و فعالیت‌های امیدبخشی که در دولت صورت می‌گیرد از جمله در حوزه مسکن و واگذاری زمین، بار عمده‌اش بر عهده وزیر راه و شهرسازی است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت عنوان کرد: من خدمت وزیر راه و شهرسازی می‌گویم که تشریف بیاورند و آمار دقیق را اعلام کنند. میزان قابل توجهی در بحث مسکن، واگذاری زمین انجام دادند که به امید خدا بخش عمده‌ای از مشکلات مردم در حوزه مسکن رفع شود.

خلجی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی در بحث راهسازی و در اجرای طرح‌های راهسازی که نمونه آن در یاسوج انجام شد پیشرو است. در حال حاضر تقریبا استانی نیست که رئیس جمهور به آنجا بروند و ما یک یا چند طرح حوزه وزارت مسکن را در آنجا نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بذرپاش جزو وزرای فعال این دولت است. ما حتما خدمت وی اعلام می‌کنیم که گزارش این اقدامات را در هیات دولت مطرح کنند.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها