|

رئیسی: همه از این ناراحت هستند که چرا این همه تلفات تصادفات بالاست/ پروژه آزادراه تهران - شمال قطعا در کاهش تصادفات تاثیر خواهد داشت

رئیس جمهور قطعه جدید آزادراه تهران ـ شمال را نماد خود‌باوری، توانایی و دانایی‌ ملت ایران دانست و گفت: حقیقتا برای این ‌پروژه افتخارآمیز‌ از همه دست‌اندرکاران پروژه سپاسگذا‌ری می‌‌کنم؛ این پروژه نماد خود‌باوری، توانایی و دانایی‌ ملت ایران است.

رئیسی: همه از این ناراحت هستند که چرا این همه تلفات تصادفات بالاست/ پروژه آزادراه تهران - شمال قطعا در کاهش تصادفات تاثیر خواهد داشت

به گزارش شبکه شرق، سیدابراهیم رئیسی در آیین افتتاح قطعه جدید آزادراه تهران ـ شمال با قدردانی از همه کارگران، پیمانکاران‌، مدیران و همه عزیزانی که در اجرای این پروژه تلاش شبانه‌روز داشتند، اظهار داشت: حقیقتا برای این ‌پروژه افتخارآمیز‌ از همه دست‌اندرکاران پروژه سپاسگذا‌ری می‌‌کنم؛ این پروژه نماد خود‌باوری، توانایی و دانایی‌ ملت ایران است.

وی با اشاره به کا‌ر فناورانه و تکنولوژی که در این پروژه به کار رفته ‌و با بیش از دو سال کار سخت شبانه‌روزی به سرانجام رسیده است، افزود: قطعه جدید آزادراه تهران ـ شمال ‌نماد جدی اراده مهندسان، مشاوران و کا‌رگران عزیز است که منافع بسیاری برای مردم عزیزمان خواهد داشت چرا که باعث صرفه‌جویی در وقت و مال مردم، کاهش تلفات و تصادمات جاده‌ای می‌شود.

رئیس جمهور با انتقاد از این تصادفات و تلفات جاده ای در ایران بسیار بالاست، تصریح کرد: همه از این موضوع ناراحت هستند که چرا این همه تلفات تصادفات بالاست؛ بخشی از این تصادفات به رانندگان مربوط است و بخشی دیگر به جاده‌ که این پروژه از کارهای بسیار ارزشمند‌ی است که قطعا در کاهش تصادفات تاثیر فراوان خواهد داشت.

رئیسی این پروژه را نماد افتخارآمیز‌ برای کشور‌ دانست و ادامه داد: ان‌شاالله با همان همتی که ساخت قطعه 2 آزاد راه تهران شمال آغاز شده ‌قطعه بعدی نیز به نام غدیر شروع می‌شود. قطعه 3 آزاد راه تهران شمال نیز همانند قطعه 2 در زمان کوتاه و با دقت بالا باید انجام شود.

وی با بیان اینکه همه مراحل ساخت قطعه 2 آزادراه تهران شمال توسط مهندسان ایرانی انجام شده است، از سه استاندار تهران، البرز و مازندران و مردم این منطقه قدردانی کرد و افزود: اگر اهالی منطقه همکاری نمی‌کردند امکان نداشت این طرح اجرا شود.

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها