|

وزیر ارتباطات: اگر شرکت مخابرات به تعهداتش عمل نکند دلیلی برای تمدید پروانه فعالیتش وجود ندارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر شرکت مخابرات به تعهداتش عمل نکند دلیلی برای تمدید پروانه فعالیتش وجود ندارد.

وزیر ارتباطات: اگر شرکت مخابرات به تعهداتش عمل نکند دلیلی برای تمدید پروانه فعالیتش وجود ندارد

به گزارش شبکه شرق، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره کیفیت سرعت اینترنت و حاشیه‌هایی که درباره مقصر بودن مخابرات در این باره مطرح شده است گفت: شرکت مخارات بر اساس پروانه و الحاقیاتی که در پروانه خود دارد تعهداتی را برای افزایش کیفیت شبکه و حل مشکل لایه انتقال شبکه داشته است. شبکه‌ای که تمامی اپراتور‌ها و در داخل شهر‌ها و استان‌ها به آن متصل هستند در اختیار شرکت مخابرات ایران است که متاسفانه در سال‌های گذشته سرمایه گذاری لازم برای توسعه این شبکه توسط مخابرات انجام نشده است.

وی افزود:‌ در ۲ سال گذشته حداکثر حمایت را از شرکت مخابرات داشتیم که بتواند خود را نوسازی کند، اما متاسفانه دوستان تعهدات خود را عملی نکردند و اگر شرکت مخابرات به این تعهدات برای افزایش کیفیت شبکه که اکنون نارضایتی اول مردم کشورمان در مرکز رسیدگی به شکایت است  عملی نکند دلیلی برای تمدید پروانه این شرکت نخواهیم دید. فرصتی به آن‌ها دادیم و باید خود را با شرایط جدید تطبیق دهند چرا که تا پایان این ماه پروانه این شرکت منقضی خواهد شد.

وی ادامه داد:ما اکنون پروژه اصلی و محوری خود طرح فیبر نوری منازل کسب و کار‌ها است که اکنون ۸ اپراتور کار را شروع کردند و شرکت مخابرات هنوز حاضر نشده و کار در حال اجرای شدن است.

وی افزود: اگر شرکت مخابرات تضمین‌های لازم را برای ارتقای کیفیت شبکه خود و بهبود خدمات رسانی به مردم بدهد ما آماده هستیم که به این شرکت نیز پروانه دهیم و کار خود را ادامه دهد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها