|

​نماینده مردم قائنات:

تثبیت حضور مردم در شهرهای مرزی تضمین‌کننده امنیت کشور است

​نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌خواهیم جلوی قاچاق اسلحه و مهمات را به کشور گرفته و امنیت را در سطح کشور تامین کنیم باید بستر حضور و ثبات مردم در شهرهای مرزی را فراهم کنیم.

تثبیت حضور مردم در شهرهای مرزی تضمین‌کننده امنیت کشور است

به گزارش شبکه شرق، سلمان اسحاقی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از طرف مردم استان‌های مرزی کشور سپاسگزارم که طرح مبارزه با قاچاق اسلحه و مهمات در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است، در تذکری شفاهی اظهار داشت: نکته حائز اهمیت این است که حضور مردم در شهرهای مرزی ثبات و امنیت کشور را تضمین می‌کند. این‌که قاچاق اسلحه از چه جایی صورت می‌گیرد قطعا از مبادی مرزی کشور است. حضور مردم در شهرهای مرزی قطعا یک عامل تضمین‌کننده برای امنیت کشور است. اگر ما به دنبال جلوگیری از قاچاق به داخل کشور هستیم باید بستر ثبات مردم در شهرهای مرزی را فراهم کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: توجه به زیرساخت‌های استان‌های مرزی یک ضرورت است. آیا برای فراهم کردن زیرساخت‌ها و ثبات‌ها در شهرهای مرزی اقدامی انجام داده‌ایم؟ اگر می‌خواهیم جلوی قاچاق سلاح و مهمات را بگیریم باید حضور مردم در شهرهای مرزی را تثبیت کنیم.

 

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها