|

برادرزاده جان اف کندی، کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا:

برجام، منسوخ و برای عصر حاضر نامناسب است

رابرت کندی، کاندیدای ریاست جمهوری ایالات متحده از حزب دموکرات با اشاره به توافق برجام آن را « منسوخ و نامناسب برای عصر حاضر» خواند و در توییتر نوشت که دستیابی به صلح پایدار در خاورمیانه از طریق «تقویت و ارتقای روابط بین اسرائیل و ایران» ، تضمین می‌شود.

برجام، منسوخ و برای عصر حاضر نامناسب است

به گزارش شبکه شرق، برادرزاده جان اف کندی، رئیس جمهوری فقید آمریکا همچنین نوشت: «حفاظت از اسرائیل و حمایت از مردم ایران» و «جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای» ضروری است.

از نظر رابرت کندی به طور قطع موضوع «جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای غیرقابل مذاکره» است . او بر لزوم هوشیاری مداوم و اقدامات راستی‌آزمایی سختگیرانه تاکید کرد.

این دموکرات‌ ۶۹ ساله که قصد نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴را دارد با اذعان به «مسئولیت تاریخی» ایالات متحده در تنش‌های منطقه‌ای گفت: «به بازتعریف رفتار بین‌المللی تحت رهبری آمریکا متعهدم و عملیات تغییر رژیم‌های گذشته، کودتاها و حمایت از رژیم‌های استبدادی را به‌عنوان عوامل موثر در وضعیت کنونی می‌شناسم.»

برادرزاده جان اف کندی ـ به عنوان یکی از رقبای احتمالی جو بایدن در انتخابات سال آتی ـ با چشم‌اندازی بلندپروازانه برای دیپلماسی جهانی، قصد دارد «معیارهای نوینی» برای روابط بین‌الملل ایجاد کند، که طی آن «صلح پایدار در خاورمیانه» را به ارمغان آورد و به «اشتباهات تاریخی» آمریکا نیز رسیدگی کند.

 

منبع: انتخاب
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها