|

امام جمعه قم: برخی هنرشان تبدیل مخالف به معاند است

سعیدی نماینده ولی فقیه در قم با تاکید بر اینکه باید نقش حضور در صحنه مردم را جدی بگیرید، گفت: خط اصلی این انقلاب خط مقام معظم رهبری است و نباید به حرف‌هایی که برخی از روی سلیقه شخصی می زنند و به دنبال معاندسازی هستند توجه کنیم.

امام جمعه قم: برخی هنرشان تبدیل مخالف به معاند است

به گزارش شبکه شرق، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار سردار رادان فرمانده انتظامی کشور که ۲۵ خرداد در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، عنوان کرد: دوستان عزیز ما در فرماندهی انتظامی در قم به عنوان حرم اهل بیت(ع) و شهرهای مشابه قم ضمن وظایف، ماموریت‌ها و خدمات مشترکی که دارند خدمات ویژه‌ای هم بر اساس این مکان‌های مقدس دارند و این وزن و تنوع کارشان را بالا می‌برد و توقع‌ها و انتظارات هم به تبع آن بالا می‌رود.

وی با اشاره به اینکه ذکر خدا انسان را از آسیب‌ها حفظ می‌کند، گفت: افرادی که در حوزه های مورد عنایت اهل بیت(ع) مشغول کار می شوند اگر متوجه و متوسل به حضرات معصومین باشند نتایجی که می‌گیرند مضاعف خواهد بود. دوستانی که در قم مشرف بودند به این نکته توجه داشتند و شما که نگاه خاصی به مسائل دارید باید همکارانی از جنس خود را در مصدر امور بگذارید.

وی با بیان اینکه باید دقت کنید که چینش ها مناسب با زمان و مکان و اقتضائات باشد افزود: دشمن در طول انقلاب به شدت حوادث و اتفاقات و افراد را رصد کرده و انواع و اقسام ابتلائات را از روش‌های گوناگون به امت ما تحمیل کرده است ولی به خاطر اینکه امت ما امت تفکر و توسل بود و قیام کرده بود که خدا و ولی خدا را نصرت دهد هرچه آن‌ها بر عصبانیت و فتنه‌ها و آسیب‌های خود افزودند با کمال تعجب می‌دیدند که روز به روز رشد، ضدضربه شدن و نفوذ ناپذیری این امت بیشتر می‌شود .

سعیدی با اشاره به کارهای عصبی و نابخردانه دشمن، اضافه کرد: تا وقتی که امت ما اهل توسل به ائمه اطهار باشد خداوند به سنت خود که یاری امت است عمل می‌کند و ما این مسأله را از اول نهضت امام خمینی(ره) و پس از ایشان در دوره مقام معظم رهبری به وضوح شاهد بوده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه باید نقش حضور مردم در صحنه را جدی بگیرید، بیان کرد: بدانید که خط اصلی این انقلاب خط رهبر معظم انقلاب است و نباید به حرف‌هایی که برخی از روی سلیقه شخصی می‌زنند و به دنبال معاندسازی هستند توجه کنیم.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) با بیان اینکه برخی هنرشان این است که انسان‌های معاند را به مخالف، مخالف را به موافق و موافق را به فدایی تبدیل کنند، گفت: در طرف مقابل هم برخی عکس عمل می‌کنند و فدایی‌ها را به موافق، موافق را به مخالف و مخالف را به معاند تبدیل می‌کنند و ما باید این افراد را بشناسیم و به آنها مسئولیت ندهیم.

 

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها