|

سردار نقدی: رشد اقتصادی ایران در سال گذشته از آمریکا بیشتر بوده/ باید افکار عمومی نسبت به این مسائل آگاه شوند

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: نگاهی به آمار بانک جهانی نشان می‌دهد که رشد اقتصادی ایران در سال گذشته از آمریکا بیشتر بوده است و این مسائل واقعیتی است که باید افکار عمومی نسبت به آن آگاه شوند.

سردار نقدی: رشد اقتصادی ایران در سال گذشته از آمریکا بیشتر بوده/ باید افکار عمومی نسبت به این مسائل آگاه شوند

به گزارش شبکه شرق، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن بعد از شکست در جبهه‌های مختلف امروز به توطئه‌افکنی تبلیغاتی و رسانه‌ای رو آورده است.

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در همایش جهاد تبیین با اشاره به اینکه امروزه ما در محاصره‌ تبلیغاتی دشمن هستیم، اظهار کرد: دشمن بعد از شکست در جبهه‌های نظامی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اختلاف‌افکنی به توطئه‌افکنی تبلیغاتی و رسانه‌ای  رو  آورده است.

وی گفت: امروزه 200 کانال ماهواره‌ای و 300 تلویزیون فارسی‌زبان ماموریت دارند تا توطئه‌های تبلیغاتی دشمنان را علیه نظام اسلامی اجرایی کنند و دستور کار اصلی آنها مایوس کردن مردم است از این رو جهاد تبیین یک فریضه‌ی قطعی و فوری است.

وی با اشاره به انزوای آمریکا بیان کرد: امروز در عرصه سیاسی در حالی که آمریکا در انزوا قرار گرفته است، کشور ایران از سوی جهان پذیرفته شده است.

سردار نقدی گفت: نگاهی به آمار بانک جهانی نشان می‌دهد که رشد اقتصادی ایران در سال گذشته از آمریکا بیشتر بوده است و این مسائل واقعیتی است که باید افکار عمومی نسبت به آن آگاه شوند.

سردار نقدی همچنین با اشاره به رشد بهداشت در کشورمان گفت: رتبه کشور ما بر اساس آمار بهداشت جهانی از نظر میزان امید به زندگی نیز افزایش پیدا کرده است.  قبل از پیروزی انقلاب در سال 57، ایران در رتبه 101 بود امروز در رتبه 49 امید به زندگی قرار دارد. 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان سال گذشته از ماجرای فوت یک خانم که جلوی دوربین و در سالنی که تعداد زیادی از بانوان حضور داشتند، اتفاق افتاد چه توطئه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای برنامه‌ریزی کردند.

وی گفت: در حالی که آنها خود جلوی دوربین جنایت می‌کنند و آمار نشان می‌دهد که بیش از 4 هزار نفر در یک سال توسط پلیس آمریکا کشته شدند.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها